A
Anoniem
Guest
<p>Dames,<br /><br />Ik heb op 11 april een miskraam gehad (opgewekt door cytotec). Inmiddels heb ik alweer twee menstruaties achter de rug. Na goedkeuring van de gynaecoloog (er was nog wel wat te zien, maar dit kleine stukje was te verwaarlozen) zijn mijn man en ik volop aan het klussen. Op 3 juni jl. begon mijn laatste menstruatie. Normaal gesproken een cyclus van 26,27 of 28 dgn. Op 28, 29 of 30 juni zou ik dus opnieuw menstrueren, maar hopelijk blijft dit uit. Gisteren, vandaag of morgen is mijn eisprong (circa 14 dgn voor nod). Sinds gisteren heb ik gaandeweg de dag menstuatiekrampen; het ene moment is het er, het andere moment is het weg. Het voelt alsof er iets dwars zit en alsof ik ieder moment kan menstrueren (natuurlijk is dit veelste vroeg). Sommige (sorry hoor) standjes doen ook “zeer”. Ik vraag me oprecht af of je je eisprong op deze manier kan voelen. Is het mijn eisprong wel, kan het te maken hebben met ‘het stukje’ wat nog te zien was? Ik heb verder geen enkele andere ‘klachten’. Het baart me zorgen en het wachten tot mijn nod duurt zo ontzettend lang.<br /><br />Bedankt vast voor jullie reacties. <br /><br />Liefs!</p>