HELP! wie kan me geruststellen

A

Anoniem

Guest

hoi hoi

ik ben nu 5 weken en 3 dagen, maar heb gisteren wat bloeverlies gehad, en vandaag veel bruinige afscheiding.

wie heeft dit ook gehad in het begin? en is het goed afgelopen?

ik heb geen krampen, wel een beetje een drukkend gevoel boven mijn venusheuvel.
mijn borsten zijn nog wel met vlagen gevoelig (zo ook op dit moment) en vanochtend kon ik ook niet zoveel van eten verdragen. dus mijn beginnende klachtjes zijn nog neit weg!

HELP!

heyhey.

waarschijnlijk is dit gewoon in nesteling.

als je het niet vertrouwd, bel dan morgen gewoon even naar de vk of gyn.
die kunnen je vast meer vertellen en misschien wordt er voor de zekerheid over een paar dagen een echo gemaakt.
kan je gelijk het hartje zien kloppen :D echt super gaaf is dat om te zien.

ik zou gewoon even bellen en in de gaten houden hoeveel je verliest.

liefs, do
38 wkn+2 dgn

hai,

Ik wil je niet laten schrikken, maar bij mij waren die symptonen het begin van mn MK, ook met 5 weken en 3 dagen. Ik had daarbij wel pijn in mn onderrug en daar heb ik in jouw berichtje niets van gelezen. Sowieso even de VK of de HA bellen morgen hoor... Zij hebben er t meest verstand van.

groetjes Petra

hoi
niet te ongerust zijn hoor, bij mij had ik ook flink veel roze afscheiding en wat bloederig slijm. Toch op de 1e echo niets aan de hand. Het kan innesteling zijn of dat er wat bloedvaatjes in baarmoederwand zijn geknapt. de gyn zei dat bloedverleis je hele zwangerschp kan duren en niet erg is als er geen pijn is. bloedverlies met pijnkrampen kan wel duiden op dat er wat mis is.   Gewoon even een belletje naar de vk dus om je gerust te stellen
boekie

Hoi Carina,

Ik had dit ook en ben nu 35,2 dagen zwanger.
Bel wel even de vk maar het hoeft niets te zijn.

Gr Lique

Ik wil je niet ontmoedigen, maar bij mij was dat ook het begin van een miskraam, die zette door bij 6 weken.
Van de miskraam heb ik geen last gehad, geen zere rug, geen buikpijn noppes niks...en mijn borsten bleven een beetje gezwollen en met dikkere blauwe aders...

Ik hoop dat het voor jou anders afloopt!!!!

Liefs Randy
mama van Ninthe*
miskraam
22wk+4dgn zwanger

mijn 2de miskraam is een feit.

vandaag dikke klodders bloed met een soort velletje erin...

er is nu besloten een chromosomenonderzoek te gaan starten... we willen graag weten of er genetisch iets mis is.
en zo ja.. of er wat aan te doen valt.

Veel sterkte Carina,
Hopelijk levert het onderzoek iets op waar je iets mee kan!
Nogmaals, sterkte!
Groetjes, J

Terug
Bovenaan