Help! Wie kan mij duidelijkheid geven?

<p>Hallo dames,</p><p>Aller eerst sorry voor het lange verhaal maar ik heb jullie hulp nodig! </p><p>Mijn vriend en ik proberen nu ruim een jaar om zwanger te worden, maar tot op heden geen succes zullen we maar zeggen. Wel hebben we het vermoeden toen ik in een lastige situatie zat met werk en privé, en ik de pil niet regelmatig slikte, dat ik mogelijk zwanger ben geweest maar dat dit niet heeft door gezet. Maar zeker weten doen we dit natuurlijk niet. </p><p>Nu zit het zo ik heb 7 jaar terug een ongeluk gehad waarbij ik mijn bekken heb gebroken, daarna ben ik nooit verder onderzocht of dat schade heeft aangericht aan mijn baarmoeder of omliggende delen, hiervoor heb ik binnenkort een  afspraak in het ziekenhuis. </p><p>Verder heb ik altijd onregelmatige cyclussen, variërend tussen de 29 en 39 dagen en een menstruatie die +/- 8 dagen aanhoud.</p><p>Nu ben ik 26 juni voor het laatst ongesteld geworden tot 2 à 3 juli. Maar nu zijn er bij mij afgelopen donderdag (9 juli) bloedingen begonnen, die vandaag heftiger werden.</p><p>Nu heb ik dus i.v.m. de vermoedelijke miskraam en zwangerschapstest gedaan. Deze lijkt mij positief. </p><p>Nu is mijn vraag, heb ik waarschijnlijk nu echt een miskraam of ben ik echt zwanger? Ik wil zo graag blij zijn, maar ik durf het niet.  Liefs x</p>

O nu doet ie het wel. De test is duidelijk positief, maar het kan dan alsnog een mk zijn. Ik zou om de dag rond hetzelfde tijdstip met dezelfde test testen, om te kijken of de streep duidelijker/niet lichter wordt 

[quote quote=10339848]Hoe erg zijn de bloedingen en heb je ook krampen?[/quote]
Meer darm krampen denk ik, ik heb namelijk PDS. Vandaar dat ik dus ook zo onzeker ben over die bloedingen. Het is niet zo erg als een menstruatie maar erg genoeg om maandverband of iets te dragen.

Die test is duidelijk positief, maar de bloedingen kunnen wijzen op een miskraam. Als ik jou was zou ik morgen de verloskundige even bellen, wellicht dat die dan willen/kunnen kijken met een echo wat er aan de hand is. Dat is waarschijnlijk de enige manier om erachter te komen. Ik hoop oprecht voor jullie dat het gewoon raak is!

Terug
Bovenaan