HELP! wie kan mij vertellen of dit het begin is vd bevalling??!! ivm reistijd vriend!!!! 6 uur!


Hoi meiden,

waarom ik deze vraag stel, is omdat mijn vriend 6 uur moet rijden eer hij bij mij kan zijn voor de bevalling.
Sinds gister avond rond 21:00u begonnen de harde buiken, behoorlijk regelmatig, bijna continu om de 5 minuten! Alleen deden ze niet pijn. Vannacht had ik er ook last van, het bleef maar door gaan, soms met wat pijn gepaard. Het is nu 06:15u en heb dus amper geslapen.
Is dit nu het teken dat de bevalling niet meer lang op zich laat wachten? En wat moet ik nu doen? Nu alvast mijn vriend laten komen? Want ik hoor van mijn moeder dat die harde buiken toch echt pijn moeten doen. Maarja, dat doen ze dus niet echt, maar waarom komen ze dan om de 5 minuten terug???

Ik hoop dat ik snel reacties krijg, daar ik mijn vriend ook niet voor niks 6 uur wil laten rijden!

Thanx meiden!

Groetjes Carly 38w6d
 
Hoi Carly,

Ik weet niet of de bevalling al begonnen is, aangezien de aantal weken dat je zwanger bent kan het maar zo zijn dat je inderdaad aan het bevallen bent. Omdat het al ochtend is kun je misschien je verloskundige om advies vragen?
Mocht je inmiddels aan het bevallen zijn veel sterkte en ik hoop dat je vriend er op tijd is en anders succes met de laatste loodjes.
We horen het wel.

Groetjes Sanne
 
Hoi,

Achteraf is mijn bevallin gook zo begonnen. s`avonds had ik hele regelmatige harde buiken, mijn vriend ging ze ook opmeten en maakte zich zorgen. Alleen ik niet want ik had wel vaker last van harde buiken, maar viel nu wel op dat de regelmatig waren.
Die avond om 11.30 braken die vliezen en een uur laten begonnen de weeen.
Dus was misschien toch wel een voorteken.
De bevallins duurde overigens 17 uur, maar ja daar kun je niks van op aan, is bij iedereen weer anders.
Is je vriend voor zijn werk zo ver weg, of wonen jullie niet samen? Of is dit te persoonlijk?

Nou in iedergeval heel veel succes, en vraag je verloskundige even misschien wilt ze even kijken.

Groetjes, Ris
 
Terug
Bovenaan