HELP...wie kan mij zo snel mogelijk adviseren?????

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi...

Wie kan mij een advies geven...
Ik had vorige week woensdag ongesteld moeten worden, ben het nog steeds niet. Nu zit ik al in een medische cyclus (de vorige menstruatie + eisprong zijn opgewekt met medicijnen) en de gyn had aangegeven dat als ik niet ongi zou worden ik maar even moest komen bloedprikken. Heb vanmorgen gebeld en kan dus vandaag of morgen even langs komen om te prikken. Dan moet ik vervolgens 's middags bellen voor de uitslag...
Nu zit ik met twee vragen hierover:
1. Misschien een hele domme vraag: zou ik te horen kunnen krijgen, over de telefoon, dat ik wel zwanger ben? vertellen ze je dat dan meteen als je belt???

2. Vandaag is mijn vriend aan het werk, morgen is hij vrij. Ik zou zo snel mogelijk zekerheid willen hebben en vandaag wel heen willen gaan...maar dan is hij er niet bij als ik hoor wat de oorzaak is. Ga ik morgen dan zal hij er wel bij zijn...
Wanneer zouden jullie gaan???? Ik weet het echt niet, stel dat ik hoor dat ik wel zwanger ben....

Hoop dat iemand me kan helpen!!!

Groetjes Marianne

Lieve mar,

Als het goed is dan kunnen ze aan je bloed zien of je zwanger bent doormiddel van je zwhormonen. Dus dat zou je vanmiddag al kunnen weten. Ik zou er zeker naar vragen.
Enne domme vragen bestaan niet hoor!!! Ik snap dat je vriend morgen   vrij is maar t zou leuk zijn dat je m vanavond kunt verrassen en er morgen samen de hele dag van genieten!! En tuurlijk wil je dit moment samen delen ook als je een andere utislag krijgt dan gedacht dan kun je dat morgen samen verwerken..en ik denk dat je gek word van de zenuwen als je tot morgen meot wachten!!!
Ik ga heel erg voor je duimen dat je zwanger bent!!!!!!!!!!!!!!

liefs
Jess

hoi,

Nou ik zou niet kunnen wachten denk ik, ik zou vandaag gaan en mocht de uitslag positief zijn, dan snel naar de winkel rennen en kleine kadootjes kopen voor je vriend zodat hij vanavond bij het eten lekker wordt verrast.
Of ze door de telefoon uitslag geven weet ik niet, maar ik denk het wel, je kunt dat toch vragen daar waar je je laat prikken.

Ik hoop voor je dat het positief is.................
Laat het ons weten

Groetjes Mirella

Terug
Bovenaan