Help ! Wie kan mijn vraag beantwoorden.

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden, daar ben ik weer ! Mischien kennen jullie me nog wel, ik ben 11 januari 2012 bevallen van een dochter, na een iui behandeling. Ik kon geen kinderen uit mijzelf krijgen vanwege verklevingen,
Ik heb nu sinds een half jaar ongeveer de prikpil, ik moest hem 12 januari dit jaar weer hebben, maar we dachten we kunnen toch niet uit ons zelf zwanger worden dus we stoppen er mee, een ongeluk zit wel in een klein hoekje, maar als ik zwanger zou worden dan zou ik het zoieso houden, ookal was het nog niet de bedoeling om zwanger te worden. 12 januari zou ik de prikpil weer moeten hebben, ik haalde hem niet dus ik werd 13 januari omgesteld, een week lang (zoals gebruikelijk bij mij..) nu de 2e maand, zou ik (volgens cyclus kalender op telefoon) 9 februari weer ongesteld moeten worden...het blijft maar uit? We zijn nu 8 dagen verder, ik ben superrrr sagoreinig, smiddags moe... Nu had ik gelezen dat het ook zo kan zijn dat ik aan het ontpillen ben... Maar waarom heb ik dan de eerste maand een normale ongesteldheid gehad, ik begrijp er niks van, ik kan geen kinderen krijgen uit mnzelf... Ik wilde eerst jullie vragen voordat ik een testje ging doen... Bedankt voor het lezen groetjes mamakim

Hallo,

Als ik het goed begrijp is dit de 2e menstruatie nadat je gestopt bent met de pil? Volgens mij is het zo dat je eerste menstruatie na de pil een onttrekking bloeding is die nog hoort bij je 'pil' cyclus. Na de pil duurt het altijd even voordat je menstruatie weer gestabiliseerd is. waarschijnlijk duurt het dus nog even voordat je menstruatie er is maar wil je het zekere voor het onzekere nemen dan zou ik gewoon een tekstje doen. Ik ben ban pg dat het daarna als nog afwachten wordt...

Succes ermee in elk geval! Ik weet hoee je je voelt.

Groetjes

Tja ik heb pcos. Eerste duurde lang, dus zijn heel snel voor een 2e gegaan. Dat was met 1 rondje clomid raak
Maar het is met iui wel gelukt? Heb je daarvoor eerst de verklevingen laten verwijderen of een hsg gehad? En kan het niet zo zijn dat door de zwangerschap en de bevalling de situatie nu anders is? Je zal niet de eerste zijn die toch spontaan zwanger wordt. Het enige wat ik je kan adviseren om toch te testen. Mocht het zo zijn, dan is het een wonder dat zo heeft moeten zijn.

Hoihoi bedankt voor jullie berichten, dat wist ik niet dat je eerst een ontrekking bloeding krijgt..?
Ik hoop dat ik snel echt ongesteld ven dan... Het is vandaag dag 9 dat ik overtijd ben. En ja supertje, ik heb verklevingen gehad en die zijn deels verwijderd tijdens een kijkoperatie, ik was na de eerste iui behandeling meteen zwanger, dit was mijn 2e dochter. Mijn eerste dochter is op de "normale manier" verwekt. Dus wie weet... Maar zou wel vreemd zijn als het toch zo blijkt te zijn. Want het is nog niet eerder gebeurt na de verklevingen dat ik uit mn zelf zwanger ben geworden.. Ik denk idd dat mn ongesteldheid gewoon nog door moet komen, ikw acht het nog even af..

Tja dan zou ik toch echt even naar de kruidvat gaan om een test te halen.

Ik wacht denk ik nog even af, net wat anna1985 zij.. Het kan inderdaad zo zijn dat de eerste keer een onttrekking bloeding was, als ik over 2 weken nog niet ongesteld ben dan doe ik een testje, maar ik vraag me wel af of er nog andere vrouwen zijn, die wel zwanger zijn geworden na stoppen van prikpil dus ik open nog even een topic met een ander onderwerp. Bedankt meiden

Terug
Bovenaan