Help wie kent dit

Hoi hoi
ik heb een vraag aan jullie. Ik ben nu 30 weken zwanger en heb het tot nu toe redelijk makkelijk gehad. Ik slaap misschien al die weken al waaardeloos, maar daar ben ik nu zo langzamerhand aan gewent.

Maar nu naar mijn vraag wie kent het volgende :

Ik heb al drie dagen lang ontzettende pijn in mijn buik en iets wat lijkt op menstruatie pijn, Maar tegelijker tijd heb ik ook al drie dagen last van mijn ribben en borstbeen. Maar mijn kindje voel ik alleen bewegen (heel erg rustig) onderin mijn buik.

Ik hoop dat iemand dit herkent.
 
Hay meid,

Dit heb ik voor je kunnen vinden.....hoop dat je er wat aan hebt!

1. Zwangerschapsweeën of harde buiken
Deze kan je vanaf de 3e maand gaan voelen.
De oorzaak is: het groeien van de baarmoeder en soms vermoeidheid of spanning.
Ze komen zonder regelmaat. Meestal doen ze niet echt pijn maar ze kunnen op menstruatiepijn en/of darmkrampen lijken.
Ze gaan vanzelf weer weg. Warmte en/of een lekkere massage kunnen heel ontspannend werken en zorgen er voor dat het sneller overgaat. Ga vroeg naar bed. U mag eventueel een paracetamol nemen...
 
Ik denk idd. ook bandenpijn, indalen of voorweeen. Als je je zorgen maakt, ook bijv. omdat je de baby minder voelt bewegen dan moet je even bellen met je verloskundige of gyn.
 
Bedankt allemaal, het was waarschijnlijk inderdaad voor weeen met indalen. alles is weer tot rust gekomen.
De kleine blijft alleen fanatiek indalen.
 
Terug
Bovenaan