Help wie oh wie kan mij helpen!!

Hoi Paulien.

Je kunt zeker gewoon het 4 seizoenen dekbed gebruiken,
Dat zal geen probleem zijn.
Maar gebruik voor kinderen onder de 10 jaar geen dons,Dit is echt veelste warm voor een kind.Kinderen kunnen in een dons geen warmte kwijt worden.

En je hebt gelijk een 2de kindje hobbelt er meestal gewoon achteraan.
Je hebt het als een meegemaakt van je eerste kind.

Suc6 Ritschella
 
Hoi Ritschella

Jah jah weer een vraagje. Hihi hoezo beetje boel ontzeker.

Hoe maak je een 1 pesroons bed op (90X200) Gaat dat net zo als bij het ledikantje?
Laag opmaken?

Het 4 sezoenen dek bed is niet van dons zelfs een anti allergie. Ik heb ze niet beide er op maar gewoon de helft zeg maar. Het zijn 2 dekbedden en die kan je van elkaar af halen en zo heb je een dunne. En dan is de 1 nog dunner dan de ander.
De dunste is voor de zomer de wat dikere vor herst en lente en beide voro de winter.
Ik heb de dunste en misschien dat ik in de winter de andere helft pak die voor hert en lente is. Beide er op doen in de winter vind ik echt nog te dik en zwaar voor zo`n kleintje.

Hoe doe jij dat met een het dekbedje?

Greeetzzz Paulien!
 
Hallo Paulien,
Onze dochter heeft een kinderdekbedje, maar een vierseizoendekbed is ook prima.   Je kunt het bed ook lager opmaken met een dekbedje. Ik heb geen knoopsgaten aan het einde van het dekbedovertrekje. Ik had er eerlijk gezegd ook nog nooit van gehoord of aan gedacht. Je weet natuurlijk maar nooit wat de kinderen uitspoken als ze wakker zijn. Misschien moet ik dat ook maar overwegen. Ik zat trouwens niet op het juliforum, ik heb deze site nog maar net ontdekt. Ik zat namelijk bijna nooit achter de computer. Ik vind het wel jammer dat ik  er  pas laat ben achtergekomen, was wel leuk geweest om met andere moeders   die rond  dezelfde tijd waren uitgerekend  ervaringen uit te wisselen tijdens de zwangerschap. Hoe groot is jullie zoon nu? Die van mij is nu bijna 11 pond en 55 cm lang. Nou veel succes en nog bedankt voor de tip (de knoopsgaten). groetjes tineke
 
Terug
Bovenaan