help, wie weet een vaderdagcadeautje?

Het is nog vroeg we hebben nog even, maar wat moet ik toch kopen?
Dit jaar dus niet alleen voor mijn vader maar ook voor mijn man.
Met moederdag was is best een beetje boos dat ik niks had gehad, zelfs geen ontbijt op bed , dus ik kan nu moeilijk zelf met lege handen aankomen. Of juist wel, gna gna.

Nee serieus ik wil zo graag een kleinigheidje kopen voor mijn man. Heeft iemand een idee, of wat geven jullie wel eens aan je man/vriend?

groeten Elke

Hoi hoi,

Weet natuurlijk niet hoeveel je wilt uitgeven, maar als het echt om een kleinigheidje gaat: Zelf ga ik een sleutelhanger geven met een foto van onze twee kindjes. Niet duur iets wat ik zelf graag zou krijgen. Met Stijn ga ik waarschijnlijk nog wel een tekening maken.

Wat je ook kunt doen is een foto van je kindje uitvergroten en in een lijstje doen en die geven voor op zijn bureau voor het werk ( moet hij natuurlijk wel een kantoor functie hebben)

Verder weet ikhelaas ook niet succes
Carina

haha,wraak!!!
Jij niks,hij ook niks. Haha.......gemeen!
 ik weet zelf ook nog niet wat ik moet kopen.Luchtje,dvdtje heeft hij al gehad voor z'n verjaardag.  Maar ik heb ook  met wim z'n verjaardag een schildersdoek(2,99 bij speelgoed winkel)gekocht en lynn erop los gelaten met verschillende kleuren verf.  we hebben er ook nog een handje en voetje op gezet. Errug leuk geworden en papa was er erg blij mee(mooiste kado ever!!)
Misschien vind je dit een leuk kado voor vaderdag.
Tip: Doe het wel in de badkamer zodat je je kindje zo in bad kan zetten.
Veel succes met kopen!! Enne als je op een idee gekomen ben,meld het even mischien is dat weer een tip voor mij
groetjes

hoi,

Ik heb vorig jaar een t-shirtje laten bedrukken,en een tegeltje gewoon in de cadeau winkel gekocht met tekst.
En Iris maakt op het kinderdagverblijf ook altijd wat.
Troost je ik krijg met moederdag ook niets maar dat is maneigen denk ik.

groetjes cindy

Hoi   Elke

Ik herken mijzelf in jouw verhaal. Ik mag van mijn mannetje geen hints geven, want dan is het niet meer spontaan meer (duh !!), maar mooi wel dat op moederdag niets kwam. Tja, en of het nu door de hormonen kwam.. ik was zeer teleurgesteld.
Manlief ook balen, want hij had wel wat geregeld.. maar van mij hoefde het al niet meer, boehoe (errug he!)
De volgende dag heeft hij nog goed gemaakt en kreeg ik een kadootje met een prachtige tekening van onze dochter. Was ik erg blij mee.
Maar goed, om op je vraag terug te komen... Ik had zelf ook iets in mijn hoofd van een canvasdoekje te kopen bij de Action, een omtrek van haar hand op papier maken. Glitters en misschien nog wat verf erbij en klaar. Zag ik ergens anders en ik vond het heel erg leuk.
Succes!

Gr. Mamajo (ook zwanger van nr. 2)

Gôh, wat een leuke tips hebben jullie! Geweldig!! Maar ik heb er ook nog eentje, zojuist van een collega gehoord. Stop een foto van je kind/kinderen op zijn kop in een fotolijstje en versier dit leuk en zet er als tekst op "papa, ik ben helemaal ondersteboven van je".

Gr. Mirelle

Terug
Bovenaan