HELP. wie weet het antwoord ?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
ik zit met een vraag, en weet niet bij wie ik hem kan stellen, (mijn ha kletst alles door aan mijn moeder, dus die valt al af)
Oktober 2005 heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen. en heb ik de pil voorgeschreven gekregen van de huisarts. deze heb ik echter nooit ingenomen, omdat mijn vriend en ik heel graag een kindje willen. (dit weet mijn ha niet, het is een bekende van mijn ouders, en klets teveel)
nu heb ik in november 2005 gewoon menstruatie gehad, maarvan af de keren ernaar maar steeds heel erg ligt. hooguit 2 dagen en maar een uur of twee per dag. (alleen zichtbaar op tampon en wc papier).
Ben bij de gynacoloog geweest. onderzoeken gehad, en alles was goed. Niet zwanger. Nu ben ik afgelopen maand weer bij de ha geweest omdat mijn ongi niet echt doorzet. 6 feb. 1 uurtje ongi geweest. en ik heb pilletjes (primoluut 20stuks  3x per dag)gekregen van de ha die mijn ongi moeten doorzetten, braaf 3x per dag ingenomen, en aan t einde van die keur 20 feb. 1 dag ongi geweest (totaal ongeveer 2 uurtjes). ik ben niet meer naar de ha geweest, (mijn moeder had em in de tussentijd gesproken en er is flink over mij gekletst , dus heb t ff gehad met de ha).
nu is mijn vraag aan jullie moet ik nu 6 maart ongi worden of 20 maart.(heb een cyclus van 26/28 dagen) hoop dat iemand t antwoord weet. heb al zoveel zwangerschapstesten gekocht, wil niet nog meer testen verspillen.
ik hoop dat het voor jullie duidelijk is en er iemand antwoord weet op mijn vraag.
ik wacht in spanning.
kus lau

hoi lautje,

ten eerste wil ik zeggen waar haalt die huisarts het vandaan om over jou te praten hij heeft een beroepsgeheim zoiets mag hij helemaal niet vertellen aan jou moeder of wie dan ook dat vind ik schandalig ik zou een andere huisarts nemen die je kan vertrouwen
op die andere vraag weet ik geen antwoord sorry ik hoop voor je dat je zwanger bent

liefs ineke

Hoi Lautje,

Ik wil even zeggen dat ik het eens ben met ineke, de huisatrs heeft een beroepsgeheim.
Je zou die beste man/vrouw er eens op moeten aanspreken.
En een concrete antwoord op je vraag heb ik ook niet, ik zou als ik jouw was 20 maart
aanhouden.
Duurt wel nog lang maar misschien is het het wachten waard.
En anders kun je geen afspraak maken met je gyn?
Veel succes en zal voor je duimen.

liefs las

hoi,
bedankt voor jullie reactie, wat betreft de ha denk dat ik dat zeker ga doen de volgende keer als ik daar kom, beroepsgeheim idd. verder houd ik maar 20 maart aan. heb nu ook nog nergens last van.
kus

Terug
Bovenaan