help wie weet hier meer van

A

Anoniem

Guest
hallo meiden wie weet hier ook iets van ik zit nu 14 dagen voor mij nod en dan zal je eisprong wel op de loer liggen ik ben gister na de dokter geweest want had kei veel pijn aan de linker kant bij me eierstok ik kon moeilijk lopen en als ik erop duwde verging ik van de pijn ik heb een inwendig onderzoek gehad en ja de dokter zei het is je eisprong dus zeg ik nou dat wordt nog flink klussen hij zegt dat is al te laat zodra je pijn hebt springt je eitje dan heeft het geen nut meer maar we hebben de dinsdag donderdag en vrijdag en zaterdag geklust dus de kans is erg aan wezig dat het raak kan zijn maar wat mij vraag is of dat ook echt zo is als je pijn krijgt dat het dan ook te laat is om te klussen want ik hoor zoveel verschillende verhalen groetjes en wacht op een reactie

Hallo liefding,

Volgens mij had de dokter het niet helemaal bij het rechte eind. Wat ik ervan weet is dat de pijn van de eisprong voorafgaat aan de eisprong zelf, het staat op knappen zeg maar. Als de pijn weg is, is het eitje gesprongen. Daarna is het nog 24 uur in leven om bevrucht te worden, maar de kans is het grootst tussen de 6 en 8 uur na de sprong. Dus helemaal te laat ben je dan niet. En je hebt ervoor ook flink geklust, dus de kans dat het raak is is zeker aanwezig!!!! Heel veel succes met zwanger worden meid!!!

Liefs Jolie, 24wkn en 4 dgn zwanger

Hoi liefding,

je hebt in ieder geval je kansen volop benut. Want je bent het vruchtbaarst de dag voor je eisprong. Die zaadjes leven ook nog wel een paar dagen, dus ookal klus je niet op je vruchtbaarste dag, dan nog heb je grote kans dat je zwanger wordt. Als je ei al is gesprongen, heeft het niet zoveel zin om nog voor een baby te klussen. Een eitje leeft gemiddeld 12 uur en het duurt wel een tijd voordat die zaadjes bij het eitje zijn. Daarom is de dag voor je ei je vruchtbaarste.
Ik weet alleen niet dat als je pijn hebt of je ei dan nog vrij moet komen of dat ie al is gesprongen. Volg je me nog?

Ik hoop dat je hier wat mee kan.

Liefs,

hartstikke bedankt voor jully reactie en hopelijk zijn we allemaal snel zwanger

ooo jolie ik zie dat jij al zwanger bent fijne zwangerschap

hoi, je bericht had me aan het denken gezet omdat ik voel dat het allebei kan.
Dus een paar dagen onaangenaam gevoel vooraf gaande aan de eisprong. Bij het gaan zitten bijvoorbeeld, lijkt het of alles zakt.
Dan plots het gevoel of ik moet plassen en een paar zeer pijnlijke minuten. Denk de eisprong zelf.
En daarna een paar dagen een soort beurs gevoel in de onderbuik.

Als je, volgens de meeste informatie, gaat wachten tot dat de pijn voorbij is, ben je inderdaad te laat. Het laatste gevoel wordt als je goed zoek op internet, ook wel omschreven als een irritatie van de buikwand en daar kan ik me qua gevoel wel in vinden.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Liefs en veel geluk met zwanger worden.

Terug
Bovenaan