Help!!! Wie weet wat dit kan zijn.....??

Help!!! Wie weet wat dit kan zijn.....??

Ben nu 15 weken zwanger en sinds gister zo een pijn in me rug dat ik niet eens normaal kan lopen. Als ik thuis kom van mijn werk kan ik niet eens meer staan. Zo erg doet het zeer. Het begint bij mijn stuitje en trekt door mijn ruggewervel door... Het is echt mijn onderrug.   Wie weet wat dit is of heeft een tip om hier iets tegen te doen?

Liefs,

Danielle
 
Hoi,

Loop eens bij de HA langs. Het klinkt als gewone rugklachten. Mijn vriendin had het ook, en het bleek een ischias te zijn. Volkomen onschuldig, maar erg pijnlijk en vervelend. Zij mocht paracetamol slikken en kreeg fysio.
Sterkte!

Groetjes, Kat
 
hoi,

wat kat zegt kan nog wel eens zo zijn hoor, ik heb ook ischias en zit ook altijd in mijn onderrug het enige wat op dat moment helpt is niets mer doen blijven staan of ziten en hopen dat het snel weggaat wat meestal ook zo is, mij werd aangeraden om aan een trapleuning te gaan hangen en dat helpt echt super, neem eerst een paracetamol om je spieren te ontspannen (het probleem is dat een van je botten door de pijn door je aangespannen spieren van zijn plek wordt geduwd en daardoor de pijn) en dan gaan hangen of heel veel gaan lopen, dat helpt bij mij altijd prima

sterkte brenda
 
Terug
Bovenaan