HELP: witte licht gezwollen 'vlekken' met rode rand eromheen

Hallo,
Ik heb jullie hulp nodig. Mijn zoontje heeft sinds eergisteren op zijn hele lijfje witte licht gezwollen vlekjes met een rode rand er omheen. Het ziet eruit alsof je net gestoken bent door een mug. Na ongeveer anderhalf uur zijn ze weer weg, maar dan zitten ze weer ergens anders. Ze varieren in grootte van een halve cm doorsnede tot wel 5 cm doorsnede. Hij heeft geen koorts, niet benauwd en de HAP vond het dus niet nodig om hem te zien.
Maar wat is het????
 
hoi mamaikke,

raar dat de hap het niet wou zien. zeker omdat het toch na 1,5u weg is en het nog om een kleintje gaat. ik zal gelijk naar de ha gaan en éisen dat de dokter er na kijkt.

hoe gaat het vandaag met hem?
 
Hoi mama van esmee,
Mijn zoontje is inmiddels al bijna anderhalf dus heel klein is hij niet meer, maar als het morgenochtend nog niet minder is gaan we met hem naar de huisarts toe.
Ik had eerst 2 dagen geleden een afspraak staan bij de huisarts, maar een half uur voor mijn afspraak waren de vlekjes weg!! Nu heb ik ook foto's gemaakt en die kan ik dan laten zien.
Hij heeft vanacht niet goed geslapen, maar ik hoor van meer kinderen dat ze nu niet goed slapen, dus dat steek ik niet op die vlekjes, maar toch.
Vanmorgen had hij weer vlekjes op zijn beentjes, zijn buik en op 1 ooglid. Maar nog steeds geen koorts of suf.
Ik hou je op de hoogte
 
Hoi mama van esmee,
Ik ga er vanuit dat wanneer het ernstig zou zijn, hij er ook koorts bij zou hebben of hangerig zou zijn, maar dit is beide niet het geval. wordt vervolgd...
 
Heej,
Ja ben vanmorgen geweest en het zijn galbulten.
Het kan geen kwaad, is niet duidelijk waar het door komt, maar het gaat vanzelf weer over. Het kan wel 2 weken duren voor het over is.
Gelukkig dus niks ergs, we hoefden ons vooral geen zorgen te maken.
Bedankt voor je meeleven
 
Terug
Bovenaan