HELP Ze blijft huilen......

A

Anoniem

Guest
Wat zouden jullie doen.... Feline blijft huilen, nu al een uur. Ik heb om half negen een zetpil gegeven en chamodent.

Als ik bij d'r zit is er niks aan de hand, maar als ik wegloop dan gooit ze d'r speen weg en gaat ze huilen.
Is dit nu echt uitproberen of iets, want ik zie dat ze wel moe is....
Af en toe ligt ze gewoon leuk te kletsen en na 1 minuutje wordt het weer overstuur huilen......

Ik voel me een slechte mama als ik haar laat huilen, maar heb ook geen zin om haar d'r zin te geven, omdat ik echt denk dat er niet veel aan de hand is en ze alleen aandacht wil.

groetjes moedeloze Mariska

Hé Maris,
Wat rot he..
Ik ken het van van de week ook...dat doet Lieve ook nooit..
Wat ik deed..er eerste steeds even heen gaan, troostende woordjes, en speen geven, en weer weggaan.
Maar dat hielp maar even..Ik ben later er maar naast gaan zitten, tot ze sliep..dan blijft ze roch in haar bedje, en pak je haar niet, geen oogcontact oid..gewoon er alleen maar zijn..Nadeel is dat ze er aan wennen kunnen..en dan alleen willen slapen, met jou in de buurt..maar voor nu wel even een oplossing misschien.
Bij Lieve was het 4 avonden bal, en er bleek een eerste kies door te komen..Nu gaat het weer goed!
Succes, het is echt niet leuk...
Gr Rina

hi mariska,

heb je toevallig een nachtlampje voor in het stopcontact? dat helpt bij djaimy namelijk heel goed, ik denk dat als hij zo,n bui heeft dat ie een nare droom heb gehad en met dit lampje aan wordt hij stil en slaapt dan zo weer verder.

hopelijk heb je er wat aan succes meid ik weet wat het is je wordt er soms radeloos van en ze kunnen nog niets zeggen he dat zou een stuk makkelijker zijn.

groetjes angela mv djaimy

Ik ben niet naar haar toe gegaan en volgens mij is ze nu in slaap gevallen, af en toe nog wat nahuiltjes.   Ik denk dat ze aan het uitproberen is omdat ze natuurlijk al 2 weken lang aandacht krijgt als ze huilt. Ik denk dat ik morgen sowieso een zetpil geef en chamodent voor het slapen gaan.
En hopelijk wordt het huilen elke keer minder lang. Ik wil inderdaad niet dat ze er aan went dat we steeds komen en daardoor ik de hele tijd haar in slaap moet helpen en zodoende een uur bij haar moet zitten.

Wel moeilijk en met pijn in mijn hart hoor, maar ik denk dat dit het beste is. Pfff waarom kan ze niet praten en zegt ze niet gewoon wat er is.....

groetjes Maris

hi mariska

lastig he en zeker als ze tandjes en kiezen deze zijn helemaal het ergste hoor ik wel, djaimy heeft er nog geen! maar goed en ze zijn idd op een leeftijd dat ze echt gaan uitproberen. je geduld wordt soms echt op proef gesteld.

maar goed succes voor vannacht hopelijk slaapt ze dat uurtje langer wel, ik ben bang dat wij morgen ochtend om 6 uur al; paraat staan ( nieuwe tijd zeg maar).

groetjes angela mv djaimy

Hoi Mariska,

Als Bas zo onrustig is als hij net naar bed is, dat ga ik boven een beetje rommelen (was vouwen, badkamer opruimen....dat soort dingen). Dan hoort hij me en weet dat ik er ben. Meestal valt hij dan al snel in slaap.

Groetjes, Karin

Licht op de overloop aanlaten? Eline had dit een paar weken geleden ook, maar sinds we de overloop lamp aanlaten, slaapt ze wel lekker...

Hoi Mariska,
wat is dat lastig he? Ik heb ook geen tips voor je. Ik vind het zelf heel moeilijk om Daniëlle te laten huilen, ik ga haar dan meestal toch troosten en als ze heel erg overstuur is en wij slapen nog niet dan neem ik haar even mee naar beneden en zet haar in de box, dan gaat ze meestal lief spelen en dan doe ik haar na een half uurtje terug in bed. Maar mijn vriend is hier geen voorstander van.
Nou succes met Feline en ik hoop dat ze snel weer lekker slaapt 's avonds,
groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan