HELP!!! Ze wil geen fles!

Help mij!!! heerlijk die borstvoeding.. elke x weer geniet ik er van. maar nu is ze 11 weken en volgende week moet ik weer werken dus wij zijn al aan t beginnen fles te geven maar... ze wil niet!!!

we hebben al geprobeerd te geven als ik er niet..
verschillende flessen..
als ze zuigt aan borst snel fles geven niks helpt!

wie kan mij helpen ??????
groetjes
 
sorry,
hier hetzelfde probleem, alleen ons meiske is inmiddels 5 maanden en wil laatste week wel pap opgelepeld eten als ik er niet ben, maar ze wil nog geen fles....
hoop dat hier bij de reacties ook een bruikbare tip zit
(en ja speen verwarmen, ander de fles geven, in een ander huis/omgeving het proberen, wel honger/geen honger, ander speentje, andere melk wij hebben ook van alles geprobeerd)
Veel succes want het is een hele "druk"als de kleine weigerd anders te drinken.
 
je kunt de flessen van tommee tippee proberen, die zijn zo gemaakt dat ze heel erg op de tepel van een borst lijken. die flessen zien er leuk uit, en de speen is breed van onder net als een tepelhof, en waar de baby aan zuigt is flexibel. en zo duur zijn ze volgens mij ook niet. hier zijn ze gewoon bij het kruidvat te koop, je hoeft dus niet naar een baby speciaal zaak. het proberen waard denk ik.
 
hoi mijn zoon heeft het vroeger ook gehad ,
fles tepel verwarring.hij wou ook niet aan de fles op laatst heb ik er gewoon een groter gat in gemaakt zodat de voeding in zijn mond lekte pas na een week of twee lukte het om volledig uit de fles te drinken,maar dat is voor ieder kind natuurlijk anders.
 
Terug
Bovenaan