help! ze wil niet meer in de box

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Mijn dochtertje wil sinds een dikke week echt niet meer in de box. Daavoor kon ze makkelijk een half uur zichzelf vermaken, maar nu gaat ze direct huilen. Tja geef haar eens ongelijk door de kamer struinen is veel leuker.
maar wel erg lastig voor mama.
Hebben jullie tips? Gewoon laten huilen? Ze houdt het heel hard vol en uiteindelijk moet ze er toch uit om te eten of slapen dus dan heeft ze voor haar gevoel gewonnen.
Ik zou het zo makkelijk vinden als ze erg toch nog even in zou willen,
Ik kom anders handen te kort want niks is meer veilig voor haar in huis, maar goed dat hoef ik jullie niet te vertellen...

groeten Elke

Hoi,

Hier een beetje hetzelfde, maar wat nog wel eens wil helpen is een dvd opzetten zodat ze vanuit de box lekker naar de tv kan kijken. Volslagen onverantwoord natuurlijk, maar ja, dat gekrijs ben je ook snel zat en zo is het een win-win situatie (tenminste, ik doe een poging om mezelf ervan te overtuigen dat het dat is...)

Succes! KT

Ik zet haar allen in de box als ik 's morgens ff terug naar boven ga om mijn tanden te poetsen en mijn haar te doen. Verder zit ze er eigenlijk nooit in. Ik heb gewoon alle spullen aan de kant zodat ze rond kan klauteren. Mocht de deurbel gaan ofzo zet ik haar er wel ff in maar dat gaat dan maar om een paar tellen.
Hier geen tv voor de kleine dame, alleen sesamstraat na het eten en dan hop naar bed.

Nou, bij mij wordt de box nog regelmatig gebruikt hoor. Anders lig ik aan het einde van de dag voor pampus. Efraim vind het ook niet altijd leuk meer, maar ik negeer hem dan gewoon. Na een minuut of 5 is het over en gaat hij lief zitten spelen.
Natuurlijk kruipt hij ook wel eens een half uurtje rond, maar lang leve de box hier!
Ik merk ook dat hij zich er veilig voelt en tot rust komt. Hij heeft het gewoon nog nodig.

Hier ook nog regelmatig de box. Zij heeft het nog nodig, zoals Issie al zei, en mama
ook!
Ze vindt het ook niet leuk, maar ik denk dat het gewoon uitproberen is, dus ik laat haar gewoon zitten.
Ze mag los spelen, alleen als ik er dichtbij kan zijn, want ik vertrouw het niet met de hond; hij vindt haar niet leuk, maar zij hem wel... Ik heb een benz, maar het nieuwste spelletje is nu naar de benz gaan en de vingers er doorheen steken!
En aangezien ze nogal hardleers is, gaat ze regelmatig de box in.
Sil

Hoi,

Hier ook hetzelfde als Issie en Sil. Ook hier hebben we een periode gehad dat zij "niet wilde"
uhh tja... soms zit er niets anders op, en ik haalde haar er pas uit als ze niet meer huilde/boos was. Anders denkt ze straks ook nog dat het effect heeft
Negatieve aandacht=ook aandacht.
Dusssss... stofzuiger oid aan, en je   'ding doen' En ik moet zeggen.. ze vermaakt zich weer primá in de box!

Groetjes Debby

Hier (nog) geen problemen met de box, ze vind het zelfs leuk! Lekker even spelen of langs de spijlen lopen.
Ik zet haar ook wel eens in de kinderstoel met een dvdtje op als ik even iets moet doen (inderdaad niet echt goed, maar af en toe lijkt me echt niet slecht hoor!).
Misschien eens proberen?

X 4dec

Terug
Bovenaan