Help zie ik bloed??

A

Anoniem

Guest
Gisteren zat ik op de bank bij mijn tante en voelde ik vloeien.
Toen ik thuis kwam was het bruinig vloeisel, dat heeft de hele avond geduurt.
Ook de VK gebeld en die zei dat het een gesprongen adertje kon zijn en dat het oud was en dat ik me geen zorgen hoef te maken.
Nou sta ik vanmorgen en voelde ik weer vloeien.
Op de wc zag ik dat het niet meer bruinig was maar wat rood (gemixt met afscheiding), met kleine stippeltjes donker rood. Ik heb ook een soort ongesteldheids krampjes, maar dat heb ik al een tijdje
Wat is dit????? Wie heeft dit ook

Ik hoop dat iemand mij snel kan helpen....
Ik ben ook as vrijdag de 21ste  uitgerekend

Groetjes Sandra
39w en 2d

is het niet je slijmprop? Die kwam er bij mij ook stukje bij beetje uit en das slijm met bloed (jech). En anders gewoon de vk weer bellen ze zijn er ook om je gerust te stellen.

Ik zou inderdaad de verloskundige bellen.
Mijn eerste bevalling begon ook met bloedverlies (ik bleek een verkleving tussen de placenta en baarmoedermond te hebben, totaal ongevaarlijk).
Maar bij bloedverlies raden ze je altijd aan te bellen. Tenminste hier in Noordholland wel in ieder geval.
Succes!

Sesam

hoi hoi ik wil je niet bang maaken maar als je vloei zo lang het bruin is niet erg maar het mag echt geen helder rood bloed zijn heb ik mee gemaakt als het helder is gelijk bellen hoor liefs van jolanda

hoi!
Ik heb gisteren een dagje in het AMC gelegen omdat ik weeen had (ben morgen pas 36 weken) en had gisterenavond ook bloedverlies. Ik heb het dus even opgezocht. Het staat bij mij gewoon in de broef die je vk je meegeeft als je ong 36 weken bent. Komt ie:

"Een beetje bloederig slijm kan voorkomen aan het eind van je zwangerschap. Het heeft vrij weinig voorspellende waarde en het is volkomen onschuldig. Is het echter veel helderrood bloedverlies, zonder dat er sprake is van weeenactiviteit, is dat altijd een goede reden om te bellen voor controle. ..."

Groetjes Stephanie

Terug
Bovenaan