<p>Hallo allemaal,</p><p>Vraagje of er meer mensen deze ervaring hebben en of het normaal is. Onze dochter is een maand oud. Overdag houden we haar bij ons. Dan wisselen we af in de draagdoek. Ze slaapt dan heel diep en door alle (straat) geluiden heen en maakt geen geluidjes. Om zeven uur leggen we haar in haar wiegje.(dan kan je ook stofzuigen onder haar bedje, wordt ze niet wakker van) Dat wiegje staat beneden in een zijkamer en ligt ze in de pacco draagdoek. Ook dan slaapt ze diep maar maakt ze veel geluid. Denk aan kraaien, grinneken, piepen, knorren enz. Dan komt ze om de drie uur voor de fles. De laatste fles geven we haar 120 cc zodat ze lekker doorslaapt (nouja doorslapen.. van 11 tot 3/4
). Maar de hele nacht, als ze in de doek ligt en op haar rug blijft ze geluiden maken in haar slaap waar we allebei moeilijk doorheen slapen. Ik iets meer dan mijn man. Ligt het aan de doek? We moeten de doek flink strak doen want zodra ze enigsinds ruimte voelt dan gaat ze de strijd aan om zich los te wurmen. Zonder doek slapen is geen optie want dan maait ze zichzelf wakker. Ook een strakke molton of heel strak instoppen heeft geen zin. Ze is nu al zo sterk. (Extreem sterk volgens het consultatiebureau). Ik maak me vooral zorgen om al die geluidjes die ze wel maakt in de wieg en co sleeper maar niet als ze in de draagdoek ligt. Mijn zorgen liggen met name bij de draagdoek, doen we die te strak? Heeft iemand dezelfde ervaring of een tip?</p><p>Groetjes, susanne</p>