help zit er even door heen

lieve allemaal

Ik zit er echt even helemaal door heen          Ik zit alleen maar te janken achter de computer. Iedereen hier heeft daar wel eens last van dus dacht ik laat ik het maar hier opschrijven jullie kunnen wel wat hebben en luisteren naar mijn verhaal en begrijpen het ook nog. Ik heb echt mijn dagen niet ben ongesteld geworden weet ook wel dat dat elke maand zo is en het echt nooit van zelf kan met veel ste weinig zaad... Maar toch dat kleine beetje hoop wat je houd je coelt je dan toch weer een soort de grond in getrapt. Momenteel wordt in onze vriendenkring iedereen zwanger als of het heel normaal is twee drie maanden en het is zo ver. Ik wil altijd voor iedereen blij zijn maak altijd zelf kraam kado's omdat ik het heel leuk vind om zelf kleding te maken. Maar op moment kan ik even geen baby kleertje meer zien en moet ook nog op kraam visite en heb net via de mail weer een bericht gekregen van iemand die zwanger is.... Volgens mij ben ik heel wazig aan het schrijven en vraag me ook af of jullie er nog enig sinds wat van snappen als ik zelf al niet eens meer snap wat ik op schrijf in welke volgorde lekker wazig dus. Heeft iemand nog een klein beetje positief over voor mij zodat ik er ook weer een beetje om kan lachen? In november ga ik weer spuiten alle spullen liggen al weer klaar (verstopt want ik wil ze nu nog even niet zien) Aan de ene kant blij dat we weer beginnen met icsi (zou het deze keer dan echt?) Aan de andere kant zo bang de vorige keer is het mis gelopen omdat er te weinig zaadcellen gevonden werden en er maar 1 eitje bevrucht kon worden en die niet is gaan delen. Ben zo bang dat het zelfde zich weer herhaald. Wordt echt gek van die stress. Er niet aan denken helpt niet want ik denk er wel aan.
Ik heb alles er nu weer uit gegooid. Hoop dat ik jullie niet heb laten schrikken of jullie ook een dip heb bezorgt. Bedankt voor het luisteren jullie zijn geweldig!

liefs rozemarijn

Hoi Rozemarijn,

Ik ben "nieuw" op het forum (zie mijn eigen berichtje"even voorstelen") maar ik snap heel goed (denk ik) hoe je je op het moment even voelt. Soms heb je dat he, van die zwarte wolken die zich boven je hoofd samenspannen. Heel logisch. Je wilt zelf zo graag zwanger raken en het lukt bij jullie gewoon weg niet 1,2,3 :( En dan hoor je om je heen ook nog al die zwangeren, tuurlijk heel erg leuk voor hen, maar je gevoel zegt wat anders.

Ik wil je heel veel succes wensen met wat komen gaat en duim voor je dat het jullie snel gaat lukken !!

Liefs Ellen

Hoi rozemarijn.

Hoest nu? Ben je weer een beetje boven (traan)water?   Ik snap je natuurlijk heel goed, anders zou ik niet op dit forum zitten. Probeer het gewoon lekker even van je af te zetten en ga wat leuks doen. Als je niet wilt en niet kunt, dan ga je gewoon niet naar de kraamvisite. Als je dat uitlegd, dan kunnen/mogen ze daar niet moeilijk over doen (of weet niemand dat jullie bezig zijn).
Lekker een knuffie aan je hubbie vragen en jezelf verwennen oke! Afgesproken?

Caroline

HEEEEEEEEEEEE TOPPERTJE!!!!! JE LAAT JE NIET KISTEN HE!!!!!
JANK AL DIE ELLENDE ER MAAR EVEN GOED UIT EN LACH DAN EVEN OM HET VOLGENDE!!!!

EN???? HEB JE EEN KLEIN BEETJE KUNNEN LACHEN OM DEZE FLAUWE MAAR ZEER LEUKE HUMOR???!!!
IK SNAP DAT HET LOODZWAAR IS EN DE ANGST ENORM GROOT IS OMDAT JE HET IDEE HEBT DAT DIT JE EINDSTATION IS MAAR ECHT HOE DAN OOK JIJ GAAT GELUKKIG WORDEN EN ER KOMT EEN OPLOSSING VOOR DIT PROBLEEM!! MIJN BUURVROUW HEEFT EEN SOORTGELIJK TRAJECT DOORGEMAAKT EN DIE HEEFT NU EEN GEZONDE TWEELING. ZE ZEGT ALTIJD TEGEN ONS DAT HOOP HOUDEN HET ALLER ALLER ALLERBELANGRIJKSTE IS EN AL IS DAT VRESELIJK MOEILIJK.......BLIJF ERIN GELOVEN!!!

LFS INGE

Heeey poeperd,

Hoe is het? Goed van je dat je alles eruit hebt gegooid. Ik kom net van mn werk en kon alleen maar janken onderweg. Ik dacht ga eens kijken bij de meiden en lees jouw verhaal. Het klinkt raar maar ik was blij dat ik niet de enige was. ben er ff helemaal door en begrijp je echt volkomen. geen toetiepoeitepraat over baby''s aan mijn hoofd. Spuit goed verborgen (is echt fijn he, gewoon heel even wegstoppen). ben helemaal klaar voor de ongi.......ik hoop dat je je er door heen kunt worstelen door deze rare en vervelende tijden. Vergeet niet waar je het voor doet, er komt een tijd dat iedereen van dit forum staat te juichen van geluk en als het zover is zijn wij veel intensiever blij dan al die anderen waar bij het wel ineen keer lukt. Ach ja soms
is het kloten soms valt het mee soms is het sjanken in ieder geval  leven wij met je mee.
Hou je taai kanjer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dikke knuffiebaf
Sjan

Hoi Rozemarijn,

Het valt allemaal niet mee he.
Neem even rust in die paar weken tot het november is. Ga leuke dingen doen, een weekendje weg, nieuwe kleren kopen. Wat mij ook erg opgelucht heeft, is het aan iemand vertellen waar je je verhaal kwijt kunt. Ik heb het aan 1 van mij zussen verteld die nu pas zwanger is, ik kan niet al haar verhalen over haar zwangerschap aan horen. Nu houd ze rekening met mij en ik hoef niet steeds te zeggen dat het  goed met mij gaat, of een smoes te verzinnen.  Ik snap helemaal wat je door maakt. Ga niet op kraambezoek, stel het uit tot dat je het wel aan kunt. Zeg dat je erg verkouden bent. Je mag op zijn tijd best wel eens balen en huilen dat lucht ook wel op. Ga iets leuks doen.
Veel sterkte. We worden allemaal een keer zwanger. Kop op.

Groetjes,

Ilse

Hoi Rozemarijn,

Een enorme huilbui kan ook wel eens lekker opluchten. Gooi het er allemaal even lekker uit en ga er daarna weer met volle moed tegen aan. Jou tijd komt ook wel. Bij jullie gaat het alleen met een omweg maar op een dag heb je een prachtig kindje in je armen. Je moet maar denken dat er zoveel behandelingen zijn waardoor je zwanger kan raken, IUI ICSI IVF noem het maar op. Maar ik kan me heel goed voorstellen hoe jij je voelt. Het lijkt wel of iedereen maar zwanger wordt. Mijn collega vertelde laats ook dat ze zwanger wordt. Met een smile op mn gezicht heb ik haar gefeliciteerd "hartstikke   leuk voor je, gefeliciteerd. Vervolgens hoor ik haar alleen nog maar zeggen oh ik ben zo moe, oh ik ben zo misselijk, moet je kijken ik ben nu al dik   AAAAHHHH Ze moest is weten wat ik ervoor over heb om die kwaaltjes ook te hebben. Maar goed, we halen gewoon even diep adem en gaan gewoon weer door. Ik ben van de week bij de gynocoloog geweest   en tot zo op het eerste gezicht ziet het er allemaal goed uit. (over 6 weken uitslag van uitstrijkje en zaad) Deze week weer even flink klussen en dan weer in spanning afwachten. Nou meid laat de moed niet zakken en als je je hart wilt luchten dan horen we het wel van je. We zijn hier om elkaar te steunen.

Groetjes Niekie

lieve meiden

Bedankt voor jullie reactie. Je hebt er van die dagen tussen zitten dat het allemaal niet zo lekker loopt. En dan is het super om alles er uit te gooien wat je dwars zit.
Stuk voor stuk bedankt meiden
Voor de lieve reactie's de maffe plaatjes en de steun.
En sjanneke mischien kunnen we de volgende keer een dag afspreken waarop we kunnen janken dan doen we het weer samen is net zo gezellig (hihi)

Het valt allemaal niet mee maar met zijn allen komen we er wel weer door!!!

liefs rozemarijn

Terug
Bovenaan