HELP!!! Zit mezelf in de weg...

Even afreageren hoor. Ben de laatste tijd zo chagerijnig!! Zit mezelf in de weg, kan moeilijk op gang kopen en voel me lui...verder af en toe misseljk, wat steekjes in mijn borsten en sinds 3 dagen behoorlijke ongi-pijn!!! Terwijl zondag mijn NOD pas is met 28 dagen? En vergeetachtig!! Ben ik anders nooit, zo punctioneel! Ik vergeet de huisdeur op slot te doen, laat mijn autoraam open, vergeet letters en woorden wanneer ik iets opschrijf, vergeet afspraken door te geven.... Al die symptomen!! Zo herkenbaar en juist nu een tikje erger dan tijdens mijn zwangerschap!
Durf niet te hopen maar doe het toch....afwachten maar. Het dwangmatig naar de wc gaan kan weer beginnen.
Oh ja, mijn bh zit ook weer te strak, maar goed chocola als troostvoedsel is ook niet alles natuurlijk. Heb vanochtend met boodschappen doen maar een trosje bananen gekocht.
Wil ook graag een beautyweekendje plannen met mijn schoonzus maar hoop   natuurlijk voorlopig niet meer in de sauna te mogen!! Maar goed, een bubbelbad is ook al oke natuurlijk en een heerlijke massage.
Zal even mijn tekst conroleren op schijffouten... ( het waren er maar 2, viel mee deze keer...).
Zo dat is er even weer uit. Nog 2 late dienstjes en dan 4 dagen vrij!! Heerlijk.

Doei
Liefs Ineke

lieve Ineke,

Hahahaha, wat kan jij dit leuk brengen zeg, volgens mij ben je toch nog wel iets in een goede humeur hoor.

Maarruh, iedere zwangerschap is weer anders hoor, en kunnen kwaaltjes
erger of juist minder zijn. Let maar wat minder op die kwaaltjes, ze
zijn zo funest en kunnen heel teleurstellend werken. Misschien valt het
allemaal wel mee en wordt je helemaal niet ongi, kan ook hoor. En
sjaggie zijn is ook een kwaaltje hoor die ermee te maken kan hebben. Je
kan gewoon nog alle kanten uit, alleen het wachten is zo naar. Neem nog
een banaantje   en doe iets leuks voor jezelk om de tijd door te
komen. En voor je het weet is de dag van de waarheid. En ik hoop voor
je dat je dit keer geluk hebt hoor.

liefs Hester  

Hoi Ineke
Kan mijn naam naast je jouwe onder jouw verhaal? Het lijkt net of ik het geschreven heb!!!
Ik slaap als een tierelier ook nog eens. Vannacht gewoon geslapen en om 1 uur denk ik; ff slapen en lig dan gewoon wéér 3 uur te snurken.....
Ben ook lui, futloos, zwaar gevoel in de onderbuik, heb maar een paar druppels bloed verloren vorig weekend van de nod, af en toe misselijk, enorm last van de darmen, sjaggerijnig, vette huid....
Testen geven nog steeds negatief. Pffff dus...........JA!!! ik zit mezelf ook grondig in de weg!!!

Wèèèhhhh ff samen huilen?????????

liefs Jeannette

Tjee.wat kunnen die hormonen toch tekeer gaan..die tijd rond de NOD is echt heftig. De onzekerheid en al die zwangerschapskwalen die hoop geven en al die ongiklachten die juist geen hoop geven..Ik hoop dat er deze maand wel een paar blije berichten komen hoor!!

issabel

Hoi meiden,

Kom er maar bij Jeanette!! En eh..die ongipijn had ik dus in mei ook en werd pissig op mijn lichaam omdat die ongesteldheid maar niet doorzette, nee, want ik was zwanger.... heb volgens mij nooit ongi-pijn een aantal dagen van te voren. Ik wordt het en dan krijg ik wat pijntjes...maar goed je zal het net weer zien.
Heb nu dus toch weer chocola gegeten he...de banaantjes liggen nog gewoon op de fruitschaal. Heb ook niet lekker gewerkt terwijl ik normaal zoveel geduld heb met de clienten had ik het nu helemaal gehad! blegh.
Vandaar nog maar even hier wat ronddwalen voordat ik naast mijn (al slapende) vriendje kruip. Kan anders toch niet in slaap komen.
Ik ontdekte op mijn werk dat ik onze garagesleutel nog in mijn zak had.....Moest mijn vriend dus al kruipend door het hondeluik naar binnen. Hahaha. Mag hij er ook wat voor over hebben hoor! We gooien nu alles op de hormonen. (ook wel handig).
Zo. ga nu toch maar wat slapen denk ik.

Tot morgen waarschijnlijk wel weer.
Liefs Ineke

Terug
Bovenaan