help zo'n buikpijn, 10 wkn zwanger

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Zoals de titel al zegt, vreselijk buikkramp vandaag.(10wkn)
Gisteren gewoon naar de wc geweest, dus heb niet t idee dat het mijn
darmen zijn. Meer menstruatiepijn, maar dan wel flink pijnlijk.
Voel
me zo ongerust. Morgenvroeg mag ik komen voor een echo, de
poliverpleegkundige zei dat als het nu misgaat ik beter vandaag af kan
wachten, morgen kijken we of t hartje nog klopt. Geen bloedverlies
gelukkig, maar voel me zo rot!!

grtjs Mickey

Hey wat vervelend voor je zeg. Maar heb goede moed, buikpijn hoeft geen teken te zijn dat je een miskraam krijgt, Want ik had helemaal geen buikpijn toen ik een miskraam kreeg, pas later kwam er buikpijn.
Misschien beurt je dit op: een vriendin van mij heeft in de eerste 12 weken regelmatig krampen gehad, echt pijnlijke. Ook wel dagenlang. Ze maakte zich soms echt zo ongerust. Alles bleek allemaal in orde te zijn. Haar baarmoeder bleek gewoon te moeten oprekken (bij ieder zwangere) en zij voelde dat gewoon heel erg. Bedenk dat je baby vanaf nu ook meer gaat groeien.

Sterkte en laat je het weten als morgen alles in orde is??? Ik hoop het voor je!

Hoi hoi

pRObeer je niet te veel zorgen te maken hoor want ik heb ook 2 miskramen gehad en die waren alleen met licht bloedverlies!   dus krampen en bloed gaat niet altijd samen !!   je banden zijn ook aan het oprekken en das ook zon soort gevoel ...

succes ...xxbloem 22w1d

hoi mickey,
Maak je maar geen zorgen. Ik heb al eens een miskraam gehad en deze begint met bloedverlies en daarna pas buikpijn, maar meer menstruatiepijn. Je baarmoeder moet gewoon flink groeien en dat kan zeker  pijn doen. Ik heb het nu ook weer rond de 10 weken gehad, ik maakte me natuurlijk behoorlijk zorgen aangezien mijn vorige zwangerschap met 6 weken misging. Ik had ook weleens gelezen dat het kan zijn dat je dan te weinig drinkt. Dus ik flink aan het water en ik ben cranberry sap gaan drinken (is goed voor  je blaas). Nou ik weet niet of het daar door kwam maar na enkele dagen geen last meer. Nu ben ik inmiddels 11 weken en 5 dagen en het gaat heel goed. Gisteren mijn eerste echo gehad bij de VK en alles zag er goed uit.
Dus geen bloed geeft moed he!
Suc-6
Groetjes Amber

dank je voor jullie lieve berichtjes, ik heb gelukkig een goede echo gehad!! alles zag er goed uit. Ik denk dat ik idd meer moet gaan drinken, dat ga ik maar eens proberen...

lfs Mickey

Terug
Bovenaan