A
Anoniem
Guest
Hoi meiden
Ik ben zo onzeker en ik begrijp het allemaal niet meer...
Ik zit nu in ronde 7 en ik weet dat er zo veel meer meiden zijn die er nog langer over doen, maar toch!
Mijn nod is 21 of 22 augustus... ik heb een cyclus van 29 of 30 dagen.
Ik heb ruim van te voren geklust omdat ik niet helemaal zeker ben van mijn nod datum,
de dagen dat we geklust hebben zijn, 4, 6, 8, 10, 12, augustus.
Ik ben zo onzeker of dat wel genoeg is geweest en wat er nu mis kan gaan.
We hebben donderdag avond laat geklust en volgens mij had ik vrijdag avond mijn eiersprong (ik had aan een kant buikpijn en een beetje wit slijm) we hebben toen niet geklust want ik dacht dat heeft toch geen zin, we hadden het die dag ervoor al gedaan, heb ik het dan wel goed gedaan en hoelang blijft sperma ook al weer in leven in je lijf...
Ik ga zo erg twijfelen aan me zelf of ik het wel goed doe.
Wie kan mij een beetje moed in praten?
Liefs noomie22, 1e kindje, ronde 7
Ik ben zo onzeker en ik begrijp het allemaal niet meer...
Ik zit nu in ronde 7 en ik weet dat er zo veel meer meiden zijn die er nog langer over doen, maar toch!
Mijn nod is 21 of 22 augustus... ik heb een cyclus van 29 of 30 dagen.
Ik heb ruim van te voren geklust omdat ik niet helemaal zeker ben van mijn nod datum,
de dagen dat we geklust hebben zijn, 4, 6, 8, 10, 12, augustus.
Ik ben zo onzeker of dat wel genoeg is geweest en wat er nu mis kan gaan.
We hebben donderdag avond laat geklust en volgens mij had ik vrijdag avond mijn eiersprong (ik had aan een kant buikpijn en een beetje wit slijm) we hebben toen niet geklust want ik dacht dat heeft toch geen zin, we hadden het die dag ervoor al gedaan, heb ik het dan wel goed gedaan en hoelang blijft sperma ook al weer in leven in je lijf...
Ik ga zo erg twijfelen aan me zelf of ik het wel goed doe.
Wie kan mij een beetje moed in praten?
Liefs noomie22, 1e kindje, ronde 7