Help, zo onzeker!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Ik ben zo onzeker en ik begrijp het allemaal niet meer...
Ik zit nu in ronde 7 en ik weet dat er zo veel meer meiden zijn die er nog langer over doen, maar toch!
Mijn nod is 21 of 22 augustus... ik heb een cyclus van 29 of 30 dagen.
Ik heb ruim van te voren geklust omdat ik niet helemaal zeker ben van mijn nod datum,
de dagen dat we geklust hebben zijn, 4, 6, 8, 10, 12, augustus.

Ik ben zo onzeker of dat wel genoeg is geweest en wat er nu mis kan gaan.
We hebben donderdag avond laat geklust en volgens mij had ik vrijdag avond mijn eiersprong (ik had aan een kant buikpijn en een beetje wit slijm) we hebben toen niet geklust want ik dacht dat heeft toch geen zin, we hadden het die dag ervoor al gedaan,  heb ik het dan wel goed gedaan en hoelang blijft sperma ook al weer in leven in je lijf...

Ik ga zo erg twijfelen aan me zelf of ik het wel goed doe.

Wie kan mij een beetje moed in praten?

Liefs noomie22, 1e kindje, ronde 7

Hoi noomie, ik zal je wat moed inpraten/schrijven...
      Ergens klopt er een datum niet want vrijdag was het 12 augustus.
Als je uitgaat van de  14 dagen, zou je 7 of 8 augustus je eisprong hebben gehad. Dus je hebt  goed geklust lijkt mij.
Ik heb ergens gelezen dat de zaadcellen wel 24 tot 48 uur in leven kunnen blijjven en soms zelfs nog langer. Gelukkig maar he?
Je zou een keer een ovulatietest kunnen proberen; dat doe ik  deze ronde (4)  ook en het geeft een hoop rust. Zo weet je tenminste zeker wanneer je eisprong er aan zit te komen. Het is niet goedkoop maar je leert je cyclus wel beter kennen zo.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Liefs

Sorry sorry! mijn foutje.
We hebben woensdag avond de 10e geklust, s'nachts eigenlijk!
en ik voelde donderdag avond mijn eier volgens mij... vrijdag hebben we weer geklust maar volgens mij is het dan al te laat.

Liefs noomie22

lieve noompie

ik kan me voorstellen dat je zo onzeker bent, je hebt al wat rondes achter de rug. maar ik kan je gerust stellen. wat het klussen betreft zit het goed hoor. zaad kan zelfs een week overleven, volgens de gyn. wat de eisprong betreft, je voelde hem, maar dat betekent niet dat hij daadwerkelijk op dat moment springt. ik voel hem ook een paar dagen van tevoren. dat je op de dag van je eisprong niet hebt geklust, is alleen maar goed in jou geval, je doet het zo te zien om de dag. als je het elke dag doet, daalt het aantal zaadcellen. nu maar hopen dat de bevruchting goed gegaan is en nu nog duimen voor een geslaagde innesteling.

liefs janine

haai,

ik deel dezelfde mening als angel, heb hem al 3 keer ingetypt, maar verdwijnt aldoor dus nu even kort om te kijken of die wel aankomt, succes met wachten!!!

liefs leetje 1981

Ha Noomie, volgens mij zit je met klussen goed. Het zaad blijft nl tussen de 48 uur en 72 uur goed, daarna sterft het af. Bij een eiersprong heeft t eitje 6 uur de tijd om bevrucht te worden erna sterft deze ook af. Dus eigenlijk moet je de dag voor je eiersprong geklust hebben, zodat t zaad al zit te wachten op de eiersprong en kunnen samensmelten.
Het  beste kan je om de dag klussen ivm met de kwaliteit van het zaad.
Heel veel succes en hopelijk was deze raak.

groetjes desiree bijna 6wkn zwanger

Terug
Bovenaan