Help, Zo snel al weer zwanger???

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Sta nog een beetje te trillen op mijn benen, het zou toch niet? Wie is is (of kent iemand) die dit ook is overkomen? Heb een zoontje van 4 maanden, het duurde bijna een jaar voordat we zwanger van hem waren. Nu gebruiken we condoons als voorbehoedsmiddel omdat ik nog effe geen zin had in weer hormonen in mijn lijf, eerst effe lekker ontzwangeren dacht ik. Nu ben ik 2 dagen overtijd, (daarvoor was ik precies optijd of 2 dagen eerder). Vraag me niet waarom, maar ik " voel me zwanger". Vanmorgen een testje gedaan die ik nog had van vorig jaar (nog wel houdbaar). Deze was van het Kruidvat, en waarempel een heeeel dun half blauw streepje in het testvenster... Ik durf nog geen nieuwe test te kopen... Van de ene kant zou het geweldig zijn om nog een keer zoiets moois mee te maken, maar van de andere kant gaat het wel heel erg snel! Kan ik het wel aan, krijgt de oudste wel genoeg aandacht? pfff. Wie heeft er ook kinderen zo kort achter elkaar gekregen en kan mij geruststellen?

Liefs ....

Hoi,

Ik heb het niet meegemaakt ofzo.
Maar als het zo is dat je zwanger bent komt het allemaal wel goed straks.
Het zal waarschijnlijk wel zwaar worden maar jullie komen er vast wel uit.
Ik wens je veel succes.

liefs niempie

Ik ben 12 maanden na mijn broer geboren. Ze zeggen wel dat als je als meisje binnen 14 maanden na je broer of zus geboren bent veel meer kans hebt op onvruchtbaarheid. Daar schok ik best van. Ik ben ook na 14 maanden nog steeds niet zwanger. Het is ook best zwaar om 2 jonge kinderen om je heen te hebben maar wel een zegen als je 2 kinderen hebt!
succes

Tussen mijn kids zit 15 maanden, geweldig juist (Bewuste keuze). Je groeit erin en tuurlijk is het druk, maar een kind van 2,5 en een baby is ook druk, een kind van 4 en een baby is ook druk. Kortom geniet er van.

Succes

Hoi anoniem,

Ik wil het wel heel graag. Mijn dochter is 5 maanden en we zijn alweer bezig voor een tweede. Mijn vriendin heeft net de 2e gekregen en zij vind het een stuk MINDER zwaar dan de eerste. Het heeft niet meer zo`n impact op je leven en je zit nu nog helemaal in het ritme. Ik wens je ongelooflijk veel plezier en succes.

groetjes Esther

Terug
Bovenaan