Help! Zoektocht naar goede bh, net zwanger

Iemand een goede tip? Ik moet eerlijk zeggen dat ik het heel moeilijk vind een fijne zwangerschapsbh te vinden. Ben langs Hunkemoller geweest maar daar zeiden ze dat ik beter wat later een kan kopen. Online heb je zoveel keus. Is het slim om nu al een voedingsbh te kopen? Of juist beter zo'n meegroeibh? Ik ben 13 weken zwanger en ik pas nu al niet meer in mijn gewone bh's...ben hard op zoek!

 
Ik vond het ook zo lastig, je hoort hier bijna niemand over. Na mega lang zoeken op google kwam ik deze tegen. Twijfel nog beetje vanwege de prijs, maar heb me wel ingeschreven wanneer ze weer op voorraad zijn. 
 
Geen reden om te wachten, mijn borsten groeide de eerste maand meteen, voedings bh's groeien ook mee, tenminste degene die ik had. Gehaald bij Hunkemöller. 
Als je borsten groeien, heb je nieuwe bh's nodig. Personeel dat dat niet snapt gewoon negeren.
 
Ik heb die van het merk bravado. Ook niet goedkoop, maar ideaal! Heb ze hele zwangerschap gedragen, met borstvoeding geven en daarna ook nog omdat ze zo lekker zitten ? Ideaal!
Succes met deze zoektocht.. 
 
Terug
Bovenaan