<p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hallo allemaal,</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Mijn zoontje van 12 weken vindt het heerlijk om in badje te gaan en ook om samen met ons te douchen. Nu doen we hem de ene dag in badje en de andere dag samen douchen, mits we zelf fysiek het kunnen. Hebben allebei nogal wat probleempjes met ons fysiek gestel...</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Alleen... nu komt het... gisteren deed ik hem in badje en begon hij erg druk te spartelen met zijn armpjes en zijn beentjes. Hij keek ook wat angstig uit zijn oogjes. Het badje is hem wat te klein geworden, want komt met hoofd en voetjes tegen de kant en kan niet meer goed bewegen. Hij probeerde zich de hele tijd om te draaien. Heb hem er toen maar uit gehaald, aangezien zijn oogjes steeds meer paniek uitstraalde. Na n badje doe ik hem altijd masseren, daar wordt hij altijd heerlijk ontspannen van. Alleen gisteren bleef hij wat druk bewegen met armpjes en beentjes. Ben eerder gestopt en is toen wel gaan slapen gelukkig. Vervolgens meteen een nieuw en groter badje besteld.</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Dit is vandaag binnen gekomen en vanavond weer lekker in badje gedaan. Echter weer het zelfde verhaal. Wild spartelen en probeerde om te draaien en ineens totale paniek! Heb hem eruit gepakt en dacht hem te kalmeren met n massage, maar hij bleef in t huilen hangen. Snel zijn pyjamaatje aangedaan en hem gewiegd tot hij rustig was. In bedje gelegd en hij ligt nu heerlijk te slapen. </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Geen idee wat dit ineens is! Hij vond het badje altijd heerlijk! Is altijd een van onze hoogtepuntjes van de dag!</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Wij zijn afgelopen week n midweekje weggeweest en daar hadden we in het huisje een bad. Ik ben toen met hem samen in bad geweest. Toen heeft hij de laatste avond zich verslikt. Het leek hem toen niet veel te doen eigenlijk. Zou het toch hiermee te maken kunnen hebben? Kan dat al op zo’n jonge leeftijd? En zo ja, wat kan ik hieraan doen? Ik zou hem echt graag weer in badje kunnen doen, zonder dat hij bang is. Ook wil ik over n par weekjes met hem gaan babyzwemmen. Niet dat dit dalijk ook niet gaat door zijn angst?</span></p><p> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hopelijk kunnen jullie me helpen!</span></p>