Help! Zoontje wilt niet aan de fles

<p>Hoi allemaal,</p><p>Mijn zoontje van 9 weken wilt maar niet aan de fles. We zijn nu zo'n 3 a 4 weken aan het oefenen. Hebben jullie nog tips of ideeën voor mij?</p><p>Mijn oudste zoontje, nu ruim 2 jaar, was met 1 week al gewend aan de fles, omdat ik door een keizersnede en andere omstandigheden, oftewel helse bevalling ?, in het begin weinig melkproductie had. Dit is gelukkig goed gekomen. Bij hem hebben we de medela calma speen gebruikt.</p><p>Bij deze bevalling had ik een geplande keizersnede, zonder veel complicaties, en kwam de merkproductie al snel goed op gang. Zo goed zelfs dat Daniël er bijna geen moeite voor hoeft te doen, het stroomt bijna vanzelf.</p><p>Met een week of 5 zijn we begonnen met wennen aan de fles. Ook nu weer gestart met de calma speen. Inmiddels ook de Avent Natural en tommee tippie geprobeerd. Verschillende houdingen en momenten, speen voorverwarmen in mijn bh, doen in de gekolfde melk, verse melk, opgewarmde melk etc. Zo ongeveer alles geprobeerd. </p><p>De ene keer houdt hij de speen rustig in de mond lijkt hij te drinken, maar op het moment dat er wat melk uit de speen komt raakt hij overstuur. De andere keer wordt hij gelijk boos/gefrustreerd.</p><p>Iemand nog een gouden tip of idee? Ik heb gelukkig nog even voordat ik weer aan het werk moet, maar ik zou graag weer willen beginnen met sporten,1 a 2 keer per week, en het zou dan fijn zijn als papa een fles kan geven als Daniël voor een voeding komt.</p><p> </p><p>Groetjes Lisette</p><p> </p><p>P.s. sorry voor de lange post</p>
 
Goedenmorgen Lisette, 
 
Een vriendin van me die had een fles van dr brown wel prijzig maar elk kind schijnt er mee te gaan drinken.  Of het echt zo ia dat weet ik niet. Maar bij haar hielp het wel. 
 
Succes hopelijk kan papa gauw de fles geven.?
 
Dank je, zeker iets om over na te denken. 
Oma komt aankomende week iedere dag even 'oefenen', zij zal straks op gaan passen als ik weer aan het werk moet, en zij heeft in de zorg gezeten, zij had nog wel wat trucs ?
 
Terug
Bovenaan