HELP zooo misselijk

he meiden!

ik dacht dat gaat me makkelijk af wel heel moe maar niet misselijk!

oei had ik dat verkeerd zeg!
sinds dinsdag ben ik zo verschrikkelijk misselijk bijna constant.
ik kan zelfs niet werken

heeft iemand tips om er mee om te gaan of het iets dragelijker te maken ik zit pas in mijn 7e week dus ik moet nog wel even!

kus amanda
 
ik zit nu in de 6de week.. ben ook erg moe en druk in mijn onderbuik maar verder niet misselijk riep ook daar heb ik geluk mee maar misschien te vroeg geroepen dus... succes ermee
 
Ik ben vanaf week 4 tot 7 erg misselijk geweest.
Nu in week 8 wordt het ietsje minder.
Ik heb er weinig tips tegen, want bij mij helpt niks.

Klinkt misschien makkelijk, maar de tijd gaat best snel en voor je het weet zijn de eerst 3 maanden voorbij en wordt het minder.

'overleven' dat woord past perfect bij de eerste maanden.

Veel sterkte.

 
Bij mij kwam het ook met 7 weken heel heftig opzetten, maar zolang je niet veel overgeeft krijg je er geen medicijnen voor. Ik at 's-avonds voor het slapen even wat dan had ik niet zo'n nuchtere maag in de ochtend en dat hielp enorm bij mij. Nu ben ik 11,5 week en heb ik er bijna geen last meer van.

Succes
 
Verdorie, en ik maar denken dat ik één van die mazzelaars ben die niet misselijk wordt!

Ben nu zes weekjes.........humpf!


Eet niet te zwaar, neem genoeg rust, eet kleine beetjes en drink genoeg! Voorkom uitdroging!
Klinkt wat flauw maar zolang je vooral drinken binnen weet te houden,en kleine beetjes eten ook, houd je dit nog weken vol!
 
kheb t bij mn vorige zwsch 40 wkn lang gehad. 7 maanden geleden bevallen v dochter. nu weer 8 1/2 week zwanger... misselijkheid begint weer btje om t erge te voorkomen wat ik vorige x had eet ik elke 2 uren wel wat (desnoods koekjes chipjes als t er maar in blijft:p)
doe nu ook 4x op een dag gaviscon drankje (is t zelfde als antagel bij dokter vandaan) en kheb van de huisarts zetpillen gehad. Dit omdat ik met vorige zw schap al met 15wkn week in z huis lag vanwege uitdroging al mn drinken kwam er toen zelfs uit.. zelfs infuus in z huis kwam dat vocht er 1e dagen nog uit en dat is wel echt smerig gewoon. nu gaat echt stuk beter wel af toe misselijk maar door de gaviscon en op tijd te eten enzo
suc6 je kan er altijd met je vk of gyn over hebben of evt huisarts kan ook goed helepen
 
heeel erg bedankt allemaal!!!

ik ben naar de gyn. geweest en ik heb zetpillen gekregen, maar t werkt niet echt...
we zitten het nog maar even uit denk ik maar ik word er wel een beetje wanhopig van..

heel veel sterkte allemaal meiden en bedankt!
 
Terug
Bovenaan