Help.... zou dit goed gaan :(

Gistermiddag had ik op de wc bij het afvegen wat rose bloed verlies. verder op de middag werd het wat donkerder van kleur. savonds bruinig.

het is alleen bij afvegen zit niet in mij inlegkruisje.

vandaag is het weg.
verder geen pijn of iets.

het maakt me wel onzeker pff. zou het allemaal nog goed gaan.

herkend iemand dit..?

liefs Renske

hoi

Ik herken dit uit mijn vorige zwangerschap heb toen ook iets bloedverlies gehad in de 6e week ofzo!
verloskundige dacht toen aan een gesprongen adertje ofzo en zei dat het niets was om je zorgen over te maken! als het bruinig is betekent dit oud bloed!!

zou me proberen er niet te druk om te maken en hopen dat het wegblijft

gr

He wat vervelend zeg, logisch dat je daar onzeker van word.... Innesteling lijkt mij niet zo waarschijnlijk... Pas na de innesteling maak je hcg aan namelijk, dus als er nog geen innesteling was gheweest had je geen positieve test gehad....

Maargoed... Hoe is het nu??? Nog weer bloedverlies gehad?

X

Nee, verder niks meer gehad.
Dusja, afwachten maar...

Vind het wel lastig zit er telkens aan te denken. zal het nog goed gaan. wil het ook graag met menssen delen maar ja heb geen zin om ook als het mis gaat het met al die menssen te delen. Dus hou ik iedere keer maar mijn mond. Het lijkt wel of iedereen het over zwanger schap en baby's heeft krijg elke dag wel een keer de vraag van "en willen jullie al een tweede "

liefs

Hoi ik had zojuist ook bloeding... en nu ook wat klontjes... Ik duim voor je dat het goed komt...

Zelf ga ik maandag even bellen met de vk voor de zekerheid..

Hoi,

heb vandaag de verloskundige gesproken.
ze zei dat ik moest prberen niet te druk te maken. kan wat oud bloed zijn. 1 op de 5 vrouwen heeft soms wat onschuldig bloedverlies. mocht ik het nou echt niet vertrouwen dan mag ik altijd een keertje lngs komen.

nu staat de eerste afspraak 31-5, pff duurt nog wel heel lang.....

maar afwachten.

@marijkedegraaf... eng he. vind het wel spannend hoop ook voor jou dat het goed komt. sterkte...

liefs Renske

Terug
Bovenaan