help zoveel huilen s'nachts

A

Anoniem

Guest

Hallo dames

ik   weet het even niet meer,
mijn zoontje van 6 mnd is net een beetje ziek geweest (vreselijk verkouden),
gaat nu weer wat beter.

maar nu is hij elke nacht wakker, hij gaat s'avonds gewoon slapen om 19.00 dat gaat prima en dan word hij tegen 1.00 wakker en krijst heel hard,
hij overstrekt zich helemaal is ook al een paar keer op de buik gedraaid,
als ik hem eruit haal en even knuffel is hij rustig als ik hem er weer in leg gaat het even goed en dan begint hij weer.
ik heb van alles geprobeerd fles maar dan drinkt hij 100 cc en gaat dan even een uurtje slapen en begint dan weer.

ik heb ook een dochtertje van 6 jaar en die moet natuurlijk gewoon naar school,
ik weet het echt even niet meer en   ben ook ontzettend moe,
ik kan niet even bijslapen overdag.

ik denk dat ik hem even een paar nachten laat huilen al kan ik dat eigenlijk niet over mijn hart verkrijgen maar wat moet ik anders?

wie heeft er een goed advies voor mij?

groetjes mascha

Hoi Mascha

Jij ben niet de enige - kijk onder ''soms weet ik het even niet meer'' (of zo iets) voor vergelijkbare situaties rond 6 maanden. Vls oei ik groei is er bij 6 maanden een grote sprong waardoor o.a. eten en slapen wat moeilijker wordt. Het helpt niet  veel op jou situatie maar het is prettig te weten dat waarschijnlijk gewoon  hoort.

Sterkte

Mor74  

Nou ik heb precies hetzelfde gehad ook na dat hij ziek was geweest van de zesde ziekte en een fikse verkoudheid had, hij heeft 2 weken lang elk uur gehuild, ik werd erg gek van.
Omdat laten huilen bij ons niet hielp, hij bleef er zowat in en als ik hem bij mij in bed lag bleef hij elk uur huilen dus toen wist ik dat het geen nep was maar dat er echt iets dwars zat.
Daarom heb ik hem bij mij genomen s'nachts, na een week merkte ik dat hij bij mij ook stopte met huilen s'nachts in bed, toen weer naar z'n eigen bed, s'nachts moet ik nu nog zo'n 2 a 3 keer uit maar dat is te doen, alleen ik slaap komen s'avonds lukt niet meer, nou ja dan wieg ik hem even heen en weer daar wordt hij zo moe van dat hij als ik hem neer leg toch lekker gaat slapen.
Het gaat vanzelf wel weer over voordat ze 18 zijn haha.

Terug
Bovenaan