help..zwanger en bloedverlies....wie kan mij helpen?

Hier een vreemd verhaal...
Ik ben 22 juli ongesteld geworden.....5 dagen lang, redelijk veel bloedverlies...
Gisteren dacht ik....ik zal weer eens een ovulatietestje doen....want ik zat op dag 15 van mijn cyclus....Meteen knal positief...
Dit vond ik vrij verdacht omdat ik altijd rond dag 20 pas mijn eisprong krijg. 2 uur later weer bloedverlies.....vreemd dacht ik...dus ik maar ff gegoogled.
Een ovulatiebloeding zal het wel zijn dacht ik...
Vanochtend nog bloedverlies....Omdat ik er toch een vreemd gevoel over had, toch maar een zwangerschapstest gedaan....
ZWANGER.....2-3 weken....
Ik heb bij mijn bloedverlies geen buikkrampen.....verder heb ik ook geen zwangerschapsverschijnselen maar dat had ik bij mijn zoontje ook niet...
Wie heeft dit ook gehad....en hoe is dit afgelopen...
Hoop zo dat het goed blijft gaan...
11.30 uur mag ik naar de dokter....al zal die ook niet veel kunnen vrees ik....
Ben zo bang......

Groetjes Nurse

Hoi Nurse,

Was alles goed bij de dokter?

Zelf heb ik ook gewoon gevloeid op de dag dat ik ongie moest worden. Eerst bruin, daarna helder. Maar bij mij zette het niet door en ik had geen ongie klachten. Na een paar dagen getest en dat was positief. ben nu bijna 16 wk zwanger.
Het kan zijn dat het de innesteling is geweest. Ik hoop dat alles goed blijft gaan en je een goede zwangerschap hebt.

Liefs Jane

He Nurse,

Ook ik was zwanger zonder ehcte zwangerschapskwaaltjes. Ik heb wel 6 keer een test gedaan, alle 6 positief.

Twee dagen geleden had ik in de ochtend heel licht gekleurde afscheiding bij het afvegen. ik was toen 7 weken en 5 dagen zwanger. Het was bruinig en stelde weinig voor. Het was net zo licht van kleur als je urine op een wc papiertje. Die dag heb ik dit de hele dag door steeds opgemerkt als ik naar de wc ging en alleen bij het afvegen. Later op de avond zag ik dat het iets roder was geworden en ook iets meer dan in de ochtend. Verder had ik geen last en ben ik naar bed gegaan. Die dag heb ik nog wel de verloskundige gebeld maar die vertelde dat zij met de dingen die ik vertelde geen aanleiding zag om me zorgen te maken.

Toen ik de volgende dag wakker werd en opstond ging ik naar de wc en was er niets te zien. ook geen druppels in de urine die ik opving voor Moeders voor Moeders. Ik was opgelucht en ging ontbijten. Toen ik even later weer naar de wc ging zag ik bij het afvegen weer een beetje bruin op het wc papier. Ik ben toen naar een afspraak gegaan en was rond 12 uur weer thuis. Toen ik naar de wc ging zag ik helder rood bloed bij het afvegen en had een voorgevoel dat dit niet goed was. Tot dan nog steeds geen krampen of andere pijnen.

Een uur later zat ik op de wc en zag bloedpropjes naar buiten komen en nog geen kwatier later vind ik twee stukken weefsel op in het urine bakje. Ze zagen eruit als platgeslagen druiven met slijm, weefsel, maar ook een dikker bolletje in het midden. Ze waren ongeveer 3 cm doorsnede en 1 cm dik. Je voelde het naar buiten glijden. Even later nog 3 keer dezelfde grote aan stukken verloren, vermoedelijk dikke bloedproppen. Het was mij toen al duidelijk dat ik het kindje(s) had verloren.

De verloskundige gebeld en we mochten dezelfde avond langskomen voor een echo. Ik hoefde de miskraam niet mee te nemen. Een inwendige echo gehad waarop geen kindje meer te zien was, alleen een baarmoeder met nog wat bloed.

Gisterenavond en vanochtend bloedverlies gehad zoals bij een menstruatie. In de middag kreeg ik opeen heftige pijnen en steken in mijn onderbuik die een uur of 2 hebben aangehouden. Ze waren zeer pijnlijk en het enige wat hielp was rondlopen. Na 2 paracetamols is de pijn afgenomen. Ik hoop dat het daarbij blijft.

Het was een heftige en vervelende ervaring maar ik troost mezelf met de gedachte dat er waarschijnlijk iets niet goed was met het vruchtje en dat de natuur zijn werk zo heeft gedaan.

Ik hoop dat de uitkomst bij jou anders zal zijn.

Hallo dames,

Hier is het bloeden intussen gestopt....
Had me ineens bedacht dat we, toen ik een positieve ovulatietest had, sex hebben gehad.
Dit voelde ook niet als normaal....deed een beetje pijn als hij diep in mij kwam...
Denk dat daar de bloeding van is gekomen...
Dit verhaal heb ik ook niet tegen de huisarts verteld....kwam er later pas achter dat het dit wel eens zou kunnen zijn...
De huisarts raadde mij aan om over 10 dagen nogmaals te testen. Is het positief, dan ben ik gewoon zwanger...is het negatief is het een bevrucht eitje geweest die niet heeft kunnen innestelen....(dacht dat de innesteling allang voorbij was maar goed...)
Omdat ik nu geen bloedverlies meer heb, heb ik de verloskundige vanmorgen gebeld en kan dinsdag al terecht voor een echo....
Ben dan rond de 7 weken...
Ben benieuwd...hopelijk kunnen ze dan al een kloppend hartje vinden....

@ ranatet: Wat een heftig verhaal zeg!! Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies!!

Groetjes Nurse

Terug
Bovenaan