HELP ZWANGER IN DE 3DE RONDE

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden

Ik wil ff me ei kwijt, ik moest vorige week donderdag ongesteld worden en dat kwam ook goed uit want ik ben zondag naar disney geweest en vandaag woensdag terug gekomen.

Toen wij daar waren had ik zoiets van nou me cyclus kan ook wat uitgelopen zijn dat hoor je waker want dit was pas onse 3de ronde.

Nu we thuis kwamen vanmiddag en ik nog steeds niet ongesteld was geworden ben ik toch maar een test gaan doen en het was binnen de mintuut al duidelijk,IK BEN ZWANGER!!!!!

Het is zo raar en het voelt nog helemaal niet zo dat ik zwanger ben het is nog een beetje vaag en voor me vriend ook.

Ik hoop dat het goed komt., heeft 1 van jullie dit wel eens gehad toen je voor de eerste keer zwanger was hoe voelde jullie je toen.

We zijn er echt heel erg blij mee maar wel wennen en ik heb nog helemaal geen kwaaltjes,hadden jullie dat wel?

Hoop dat iemand hier antwoord op heeft, het is ons eerste kindje,

groetjes allemaal en ik wens jullie veel klus plezier hoop dat jullie ook snel zwanger worden

Hallo,
van onze 1ste was ik binnen 2 mnd zwanger dat was ook wel even schrikken maae wel blij natuurlijk ik had ook niet het gevoel dat ik zwanger was helemaal nergens last van
maar toen we eenmaal de eerste echo hadden gezien was het een stuk geloofwaardiger ik heb de hele zwangerschap nergens last van gehad dus da,s wel mazzel

nu ben ik zwanger van de 2de en dat was binnen 3 weken dus dat was helemaal snel nu ben ik wel veel meer moe en soms misselijk maar ja hoort erbij

sterkte met je zwangerschap en wees blij dat je nergens last van hebt alleen maar mooi

Hallo,
Ik was bij onze dochter ook binnen 3 maanden zwanger.
Had nergens last van, en ook heel de zwangerschap nergens last van gehad, dus het wil niet altijd zeggen dat je ergens last van zal krijgen.
We gaan nu voor nummer 2, maar zijn pas 1 week gestopt met de pil dus nog even afwachten.....
in ieder geval heel erg gefeliciteerd en geniet ervan...

hoi hoi
gefeliciteerd meid met je zwangerschap.weet precies hoe jij jou voelt,het is nog zo onwerkelijk he.kijk jij ook elke keer na de test om het toch te geloven?deed ik altijd wel namelijk.je hoeft geen kwaaltjes te hebben hoor,moet je juist blij van zijn.al kan ik me wel voorstellen dat je ze liever wel had gehad zodat je iets meer bewijs hebt van het zwanger zijn.ik wens je een hele fijna zwangerschap toe en laat nog eens wat van je horen.
liefs sil

Terug
Bovenaan