HELP ZWANGER IN DE 3DE RONDE

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden

Ik wil ff me ei kwijt, ik moest vorige week donderdag ongesteld worden en dat kwam ook goed uit want ik ben zondag naar disney geweest en vandaag woensdag terug gekomen.

Toen wij daar waren had ik zoiets van nou me cyclus kan ook wat uitgelopen zijn dat hoor je waker want dit was pas onse 3de ronde.

Nu we thuis kwamen vanmiddag en ik nog steeds niet ongesteld was geworden ben ik toch maar een test gaan doen en het was binnen de mintuut al duidelijk,IK BEN ZWANGER!!!!!

Het is zo raar en het voelt nog helemaal niet zo dat ik zwanger ben het is nog een beetje vaag en voor me vriend ook.

Ik hoop dat het goed komt., heeft 1 van jullie dit wel eens gehad toen je voor de eerste keer zwanger was hoe voelde jullie je toen.

We zijn er echt heel erg blij mee maar wel wennen en ik heb nog helemaal geen kwaaltjes,hadden jullie dat wel?

Hoop dat iemand hier antwoord op heeft, het is ons eerste kindje,

groetjes allemaal en ik wens jullie veel klus plezier hoop dat jullie ook snel zwanger worden

Hoi Nancy

GEFELICITEERD!

Ik heb geen ervaringen met zwanger zijn, maar volgens mij moet je gewoon proberen lekker te genieten.

groetjes mo

Hi Nancy,
Wat  leuk !!!!!!
Hartelijk Gefeliciteerd !!!
Toen ik zwanger was van onze 1e, wist ik het al voordat ik ging testen. Heel apart.....ik had ook absoluut geen kwaaltjes, hoor, dus dat is echt niet zo gek.
Ga er maar lekker van genieten, t is echt fantastisch om zwanger te zijn !!
Groetjes, Merle

Hoi Nancy,

Ik weet hoe onwerkelijk het voelt, geloof me! Maar we weten allemaal dat 1 keer echt genoeg kan zijn he!  Mijn oudste dochter is verwekt in ronde 1, mijn jongste in ronde 2 na mijn miskraam en mijn miskraam was het resultaat van een zwangerschap die was ontstaan na het vergeten van welgeteld 1 pil! Het kan dus echt..!

Liefs Esther en de prinsesjes

Van harte!!!! geniet ervan.
Ik word toch elke keer weer een beetje blij als ik lees dat er ook mensen zijn die al zwanger raken in ronde 2 of 3.
Ik zit zelf in ronde 2, heb me echt suf geklust tussen cyclus 28 en 35 (35 was mijn laatste cyclus) dus heb 11 dagen gezien als "kans"dat het vruchtbare dagen konden zijn.
Nu maar afwachten. De 21 is mijn NOD. (als ik uitga van cyclus 28)
Hopelijk heb ik dan net zo'n goed nieuws als jij :)
Geniet ervan...echt super!!!

Lfs Niek

Hallo! Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik snap denk ik wel hoe jij je voelt. Toen ik de eerste keer stopte met de pil (feb. 2004) had ik ook zoiets van Nou we zien wel. Want iedereen om ons heen was zeker een half jaar tot een jaar bezig. In april bedacht ik me dat ik toch al ongesteld had moeten worden, en toen ik 's avonds een test deed bleek ik ook zwanger, in ronde 2!! Ik zat ook echt heel beduusd op de bank, want dit was totaal niet verwacht dat het zo snel zo zijn.. Ondertussen is mijn kleine ventje al weer bijna 2 jaar, en ik moet zeggen Het is prachtig en het word steeds mooier/leuker enz.
Wij zijn nu bezig voor een 2e, en zit in ronde 4 MAAR ben al een dag over tijd, terwijl ik altijd keurig op de 26 dagen zit. Morgen testen!!!!! SPANNEND!!
Geniet maar lekker van je zwangerschap!
Groetjes

Hey meis!!

Gefeliciteerd! En zo snel, das lekker!! Ik mag mezelf
ook feliciteren.. :) Maar ook ik heb nog nergens last
van.. (ff afkloppen!!!) En zeker onwerkelijk!! En ik denk
dat dat ook nog wel zo blijft, totdat je misschien je
termijn echo hebt gehad, of je 1e 'echte' echo..
Je weet het niet, hier is het ook nog erg onwerkelijk..
Ga er lekker van genieten!!!

Liefs Ikk!

quote: Ikk reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-11-2006 18:38:31'));

Hey meis!!

Gefeliciteerd! En zo snel, das lekker!! Ik mag mezelf
ook feliciteren.. :) Maar ook ik heb nog nergens last
van.. (ff afkloppen!!!) En zeker onwerkelijk!! En ik denk
dat dat ook nog wel zo blijft, totdat je misschien je
termijn echo hebt gehad, of je 1e 'echte' echo..
Je weet het niet, hier is het ook nog erg onwerkelijk..
Ga er lekker van genieten!!!

Liefs Ikk!

He ikke

Wat leuk zeg dat we dezelfde week ontdekt hebben dat we zwanger zijn, vind je het misschien leuk om elkaar op msn te spreken die van mij is nancyenricky@hotmail.com.

Zodat we ervaring enz kunnen uitwisselen.

Wanneer moet jij ongesteld worden en hoeveel dagen ben jij over tijd, ik vorige week donderdag.
groetjes

Terug
Bovenaan