HELP! zwanger of niet? test van de kruidvat?

hallo meiden

ik heb vandaag een test gedaan van kruidvat en ik krijg een heel licht streepje is dat nou positief of is dat niet genoeg voor een zwangerschap? heeft iemand deze test al eens gebruikt en ook een licht streepje kreeg maar toch bleek niet zwanger te zijn?

Hoi 2massie,

Ik heb vorige week ook een test gedaan, er zitten 2 in een doosje.
Ik moest er 2 streepjes op hebben voor een positieve test. En helaas alweer maar één streepje was een duidelijke streep bij mijn.

Denk dat het gewoon raak is, hoor! Een streep is een streep en als het goed is, wordt deze steeds donkerder als je over een paar dagen nog eens test. De enige keer dat ik 'vals positief' testte, was omdat er nog hormonen van de iui in mijn lijf zaten die er war langer over deden om te verdwijnen.

Ik zou over een dag of 3 nog eens een test doen, je zal zien dat deze dan al donkerder is!

Liefs Daisy

We zijn nu 11 jaar bezig.
Ik moet 17 mei ong. worden, en na 6 dagen heb ik een test gedaan, want ik kan altijd de klok erop gelijk zetten wanneer ik het wordt.
Al een paar weken zere grotere borsten, gewichtstoename, hoop verschijnselen.
De test was negatief, maar omdat mijn man de 7e dag thuis zou komen want hij is weg i.v.m. zijn werk, wilde ik het zeker weten want als het zo was dan wou ik hem op een aparte manier verrassen.
Dus ik heb mijn gyn. gebeld en ik mocht gelijk langs komen voor een bloedtest, na een uur kreeg ik een telefoontje met de uitslag. Negatief, wat heb ik gehuild zeg. Ik hoop voor je dat het echt zo is, want dat lange wachten is echt niets waard.

Terug
Bovenaan