Help, zwanger!

<p>grote schrik!</p><p>van de week kwam ik er achter dat ik zwanger ben. Geheel ongepland nadat we hadden besloten dat ons gezin compleet was met 2 kinderen en ironisch genoeg een paar dagen voor de vasectomie van mijn man. </p><p>En nu? Wat te doen? Het komt echt ontzettend slecht uit. In augustus betrekken we een schapenboerderij en vanaf september verwachten we onze eerste lammeren. Ik kan en wil mijn man daar niet alleen voor laten op draaien. </p><p>Sowieso word het eerste jaar gewoon heftig om alles onder de knie te krijgen. Trekken we het dan wel met nog een extra kleintje erbij?</p><p>Ik slinger echt heen en weer tussen er voor gaan en afbreken....</p><p>Wie heeft er wijze gedachten of ervaringen om met mij te delen?</p>
 
Hoi,
hier hetzelfde probleem. Ik ben zwanger van onze 3de en wij hadden ook besloten dat we compleet waren met 2 kinderen.
mijn man is 41 (vind ik te oud) en ik ben 36.
twijfel ook zo erg om het af te breken met de abortuspil. Altijd gezegd dat ik het nooit zou doen maar weet niet of ik nog wel een derde wil?
 
Hoi,
hier hetzelfde probleem. Ik ben zwanger van onze 3de en wij hadden ook besloten dat we compleet waren met 2 kinderen.
mijn man is 41 (vind ik te oud) en ik ben 36.
twijfel ook zo erg om het af te breken met de abortuspil. Altijd gezegd dat ik het nooit zou doen maar weet niet of ik nog wel een derde wil?
 
Jeetje wat schrikken is dat dan!
Hoe denkt je man erover? Ik zou er gewoon even voor gaan zitten en alles goed op een rijtje zetten. Voordelen, nadelen.
Abortus is een heel gevoelig onderwerp voor veel vrouwen. Ik denk ook dat je zeer wisselende meningen gaat krijgen hieronder. Maar uiteindelijk is het jullie leven en jou lichaam. 
Succes! 
 
Mijn man twijfelt net zo hard als ik. Praktisch gezien niet handig en hij maakt zich zorgen of ik het wel ga trekken fysiek en mentaal. Maar aan de andere kant is een derde wel welkom. 
 
Lastig lastig. 
 
Je zecht zelf dat het ondanks niet gepland een 3de wel welkom is... dan zou ik het persoonlijk wel voor gaan, wellicht kunnen de andere 2 je wel al een handje helpen met dingen..
Zwanger zijn en een kleine krijgen is natuurlijk al een heel mooi iets.
Ook al ga je verhuizen o iets denk dat mis ook wel familie voor je klaar wil staan en helpen 
 
Terug
Bovenaan