<p>Allereerst hoop ik dat ik niemand kwets, wij willen op dit moment nog niet zwanger worden daarom slik ik de pil.</p><p>Ik zat in week 3</p><p>Toen kreeg ik diarree op zondag en maandag (6 en 7 jan) ik heb de pil niet opnieuw geslikt.</p><p>Zondag hebben wij seks gehad. </p><p>Normaal gesproken in mijn cyclus met de pil wordt ik vrijdag 11 jan ongesteld De laatste keer was 14 december..alleen ik ben niet ongesteld geworden.</p><p>Maandag 7 jan zou ik mijn laatste pil in nemen. Deze heb ik mogelijk niet ingenomen door de diarree dit geld het zelfde voor zondag. Daarom ben ik op zondag gaan tellen voor mijn stopweek. Ik ben zondag 13 Jan weer begonnen met mijn pil.</p><p>Nu heb ik gisteren bij het plassen een beetje bloed op mijn wcpapier. Dit gaat de avond een paar keer door. Ik vloei niet. </p><p>Ik heb zaterdag en maandag een test gedaan. Beiden negatief. Mogelijk te vroeg getest.. </p><p>Wat denken jullie? Innestelingsbloed (een week na onveilige seks) of misschien toch een doorbraakbloeding (omdat ik weer ben begonnen met de pil en dus niet zwanger) </p>