Help!! zwangerschap? Innestelingsbloed? Doorbraakbloeding?

<p>Allereerst hoop ik dat ik niemand kwets, wij willen op dit moment nog niet zwanger worden daarom slik ik de pil.</p><p>Ik zat in week 3</p><p>Toen kreeg ik diarree op zondag en maandag (6 en 7 jan) ik heb de pil niet opnieuw geslikt.</p><p>Zondag hebben wij seks gehad. </p><p>Normaal gesproken in mijn cyclus met de pil wordt ik vrijdag 11 jan ongesteld  De laatste keer was 14 december..alleen ik ben niet ongesteld geworden.</p><p>Maandag 7 jan zou ik mijn laatste pil in nemen. Deze heb ik mogelijk niet ingenomen door de diarree dit geld het zelfde voor zondag. Daarom ben ik op zondag gaan tellen voor mijn stopweek. Ik ben zondag 13 Jan weer begonnen met mijn pil.</p><p>Nu heb ik gisteren bij het plassen een beetje bloed op mijn wcpapier. Dit gaat de avond een paar keer door. Ik vloei niet. </p><p>Ik heb zaterdag en maandag een test gedaan. Beiden negatief. Mogelijk te vroeg getest.. </p><p>Wat denken jullie? Innestelingsbloed (een week na onveilige seks) of misschien toch een doorbraakbloeding (omdat ik weer ben begonnen met de pil en dus niet zwanger) </p>
 
Waarom zou je de pil niet innemen bij diarree? Ook al had ik diarree ik nam ze in. Je hebt niet hoeven overgeven net nadat je de pil hebt ingenomen dus de werking is er altijd. Voor al als je niet zwanger wilt worden.
Waarom heb je als je weet dat je de pil niet hebt ingenomen onveilige seks?
Je testen zijn negatief dus geen zwangerschap. Ik denk nu aan een doorbraak bloeding omdat je toch 8 dagen geen pil hebt ingenomen en toen ineens wel.
 
Waarom zou je de pil niet innemen bij diarree? Ook al had ik diarree ik nam ze in. Je hebt niet hoeven overgeven net nadat je de pil hebt ingenomen dus de werking is er altijd. Voor al als je niet zwanger wilt worden.
Waarom heb je als je weet dat je de pil niet hebt ingenomen onveilige seks?
Je testen zijn negatief dus geen zwangerschap. Ik denk nu aan een doorbraak bloeding omdat je toch 8 dagen geen pil hebt ingenomen en toen ineens wel.
 
Ik heb de pil wel ingenomen. Beide dagen gewoon ingenomen. Alleen ik bedoel als ze nou nier zijn opgenomen...daarom ben ik eerder weer begonnen.
 
Jaa dat denk ik ook.. Alleen het kan dus ook innestelingsbloed zijn want waarom zou ik anders niet gewoon 'ongesteld' zijn geworden op vrijdag in mijn stopweek  
 
Hallo!
Als je al lange tijd de pil slikt heb je (volgens mij) geen echte eisprong op 14 dagen, de pil zorgt er namelijk voor dat je die niet hebt.
ALS er al een eisprong is geweest (ondanks de pil, misschien vaker vergeten?) dan zou 6 januari seks laat zijn voor je vruchtbare periode en het eitje waarschijnlijk al zijn ‘afgestorven’ om het even cru te zeggen.
Mij lijkt de kans erg klein dat je zwanger bent en ik denk dat dit een doorbraakbloeding was.
 
in een uitzonderlijk geval heb je wel een eisprong gehad en was deze ook nog later dan je normaal zou verwachten, dan zou je 21 januari nog eens kunnen testen. Maar ga er maar niet vanuit.
succes!
 
Nee joh. Als je toch al aan het eind van je strip zat is de kans echt heel erg klein hoor! Het klopt wel dat met diarree de pil mogelijk niet goed werkt, maar in week 3 vergeten is de beste week, zeker als je al aan het eind van de strip zat. Volgens mij is het in de eerste week het meest onveilig om een pil te vergeten of onveilige seks te hebben met diarree of overgeven, omdat je dan mogelijk een eisprong opwekt. 
De wonderen zijn de wereld niet uit, maar als je de pil verder netjes hebt geslikt die maand lijkt de kans me heeeel klein dat je zwanger bent. 
 
Ik heb hem verder goed geslikt. alleen dus die 2 dagen diarree. Ik hoop ook dat er nirts aan de hand is maar waarom werd ik dan niet ongesteld dat vind ik toch wel gek.. 
 
Terug
Bovenaan