help: zwangerschapskleding maat 46/48

A

Anoniem

Guest
Ik ben inmiddels bijna 13 weken zwanger van mijn tweede kindje. Na mijn eerste kindje ben ik enorm veel aangkomen en door veel stress erbij ben ik uiteindelijk niet veel meer afgevallen. Ik ben op zoek naar leuke winkels om leuke zwangerschapskleding te kopen. Ik heb maat 46, maar soms bij mijn buik en borsten wel 48. Hebben jullie suggesties van winkels??????? Ik woon in Zuid-Holland.

Ik weet het niet zeker maar ik kan me voorstellen dat Miss Etam wat heeft.

gr.Ing

Hoi,
Ook ik was bij de eerste veel aangekomen en ben bij de tweede geslaagd bij de H&M. In Rotterdam op zuidplein heb je een speciale afdeling positiekleding (misschien in andere vestigingen ook wel) met ook maat 46/48
Succes

Inderdaad bij de H&M gaan kijken. Hardstikke leuke hippe kleding en niet duur. Maat XL is daar maat 46/48, soms zelfs 50 (ligt eraan hoe een model uitvalt). Ook Miss Etam heeft deze maat positiekleding en ook leuke spullen.
Groetjes Veerle
Mama van Quinn 22-01

Hallo,

Ik heb zelf bij Promiss gewerkt en daar gaat de positiemode tot maat 48. Ook bij Miss Etam inderdaad. Het is niet in elk filiaal maar dat kan je op internet opzoeken. Verder kan ik me voorstellen bij C&A, misschien?

Succes! Margje

Hier ook een maat 48 ben volgende week uitgerekend en draag positiekleding van de Prental XXL. Zit nog prima, heb er een lekker wijd vest over gekocht bij de M&S mode.

Groetjes
Chris

Super bedankt allemaal, ik zie het weer zitten..zag er toch wel tegenop. Ik heb n.m.l. ook nog een bruiloft van mijn zus en dan wil ik er natuurlijk super uitzien. Ik kwam vandaag ook nog xxl bij Noppies tegen. Ik kan er weer tegenaan en nu maar lekker winkelen.....
Groeten, Nellie

http://www.bellebelly.nl
Die gaan zelfs tot maat 54 heb ik gezien. Het is een outletstore met soms kleding van dit seizoen maar vooral   kleding van vorig seizoen.
Maar omdat het allemaal merken zijn, is het nog steeds modieus.
Ook voor een bruiloft hebben ze zeker toffe dingen.
Ik houd vocht vast, dus ik ben nu in mijn 30e week al 24 kilo zwaarder als normaal. Dus ik blijf uit mijn kleding groeien. Ik vond deze winkel echt een uitkomst. Het scheelt veel geld en ze hebben leuke dingen in alle maten.
En de eigenaresse Kristel is erg aardig en behulpzaam.
Succes!

Terug
Bovenaan