Help

Lieve (bijna) mama's,

Ik zit in een ongelooflijk dillema.
Mijn ex en ik zijn net sinds een paar weken uit elkaar. Helaas ben ik er achter gekomen dat hij (serieus) een psychopaat blijkt te zijn.
Hier heb ik nu nog last van. Dat ter zijde.
Ik was 3 weken geleden er achter gekomen dat ik zwanger van hem ben en ergens ben ik daar helemaal niet blij mee. Maar natuurlijk ook weer wel. Ik weet eigenlijk echt niet wat ik moet doen. Want eigenlijk wil ik nooit geen contact meer met hem, maar het is natuurlijk ook mijn kindje. Hebben jullie misschien tips? Ik weet dat het erg persoonlijk is maar ik heb mijn familie al om advies gevraagd en hun zeggen keihard dat ik het moet laten weghalen. Ik ben ten einde raad.

Ik zou hierover met een professional praten zodat je een keuze kunt maken. Het FIOM is ern instituut waar ze je kunnen begeleiden bij een mogelijke ongewenste zwangerschap. Heel veel sterkte de komende tijd!

Wat een dilemma! Uiteindelijk is het jouw leven en moet jij met je keuze leven. Dus het advies van anderen is fijn misschien, maar het is jouw hart dat je moet volgen. En idd, ik zou ook met een onafhankelijk iemand om hulp vragen, bijv bij het Fiom. 
Heel veel sterkte! Wat een vreselijke beslissing zo. Ik zou voor nu in ieder geval even je ex er buiten laten. Eerst maar eens bekijken wat je zelf wilt, voor je met hem praat, wel of niet. 

Terug
Bovenaan