Help!

Hoi even een vraag
Ik ben sinds november gestopt met de pil. Ik ben erachter dat mn eerstvolgende menstruatie na het stoppen met de pil 43 dagen duurt. ik heb ook allerlei soorten ovulatietesten gekocht(clearblue,sensitest). Op dag 27 begon ik met testen. Als het goed is was mijn eisprong rond dag 30/31. Alleen 1 dag erna had ik een bloeding die ik 3 á 4 dagen had. Dit was echt anders dan een mensturatiebloeding. wat kan dat zijn?? Normaal gesproken is innestelingsbloeding toch na een paar dagen? Mn cyclus is nog niet voorbij, want ik moet pas over 4 dagen weer ongesteld worden, want dat is dan de 43e dag van mijn cyclus. Ik heb voor de gein vandaag weer een ovulatietest gedaan en die was weer positief terwijl ik op dag 38 zit van mn cyclus. Ik snap er niks van. Weet iemand wat dit is??
 
Voor een innestelingsbloeding lijkt het inderdaad wat vroeg. 
Hoe duidelijk waren je ovu-testen? Zou eisprong eerder geweest kunnen zijn? 
Ik heb wel gelezen dat ovu-testen positief kunnen uitslaan in geval van zwangerschap. 
Ben benieuwd wat je test over 4 dagen zegt. 
 
Hoihoi.
Ik heb 9x met de testen van sensitest getest en tegelijk ook met die van clearblu. Beiden kwamen allebei hartstikke positief. Je ziet bij die van sensitest en 2 donkere strepen en die van clearblue de smileys.
Ik heb moet over 4 dagen testen dus hoop echt op goed nieuws.
 
 
 
 
 
 
Terug
Bovenaan