Help

A

Anoniem

Guest
<p>Lieve dames, het liefst zou ik nu de huisarts bellen maar helaas gaat dat niet. Zit met het volgende. </p><p>9 dagen geleden mn eisprong gehad en sindsdien allemaal kwaaltjes e.d. gister had ik heel licht bloedverlies, enkele druppeltjes en was oud bloed. Op dat moment dacht ik eigenlijk aan innestelingbloeding. Echter ga ik net naar toilet en toen was er heel veel bruin bloed gemixt met helderrood. Eigenlijk zoals menstruatiebloed. Alleen mijn menstru zou pas 4 april moeten beginnen en ik heb een zeer regelmatige cyclus, zit nooit meer dan een dag verschil in. </p><p>Iemand bekend hiermee? Schrok namelijk wel..</p>

Sorry anni helaas geen ervaring ermee, hoop dat het innestelingbloeding is en geen menstruatie. Ik ben benieuwd ik lees mee 
groetjes 
LL UU

Heb geen menstru klachten gehad. En nu vandaag ontzettende pijnlijke borst en mega steken in mn baarmoeder. Misselijk, hoofdpijn, pijn in me lies. Alle bellen zeggen dat dit niet goed is. 

Hoi hoi, mijn cyclus was ookzeer regelmatig, steeds 28 dagen. En ineens ook 3 dagen eerder ongesteld, ik hoopte ook dat het innestelingsbloeding was maar helaas. De maand daarop ovulatie testen gedaan en toen bleek mn eisprong op dag 11 te zijn en exact 2 weken later weer ongesteld. Dus nu cyclus van 25 dagen al die keer. 
Dat zou bij jou ook het geval kunnen zijn? 
Groetjes Nina 

Alhoewel ik liever heb dat het een innesteling bloeding is, hoop ik dan maar dat het dat is Nina! 
Haal allemaal doom scenario's in mn hoofd en Google nou nooit wat je hebt, dan ga je dood. Ik wacht het maar af, heb in ieder geval in mn kalender gezet dat mn menstru begonnen is. Dan zie ik wel wanneer het weer is. 

Ga daar maar van uit, en als de pijn klachten erger worden toch even huisarts bellen. 
Het is niet heel raar dat je cyclus verandert, 2 of 3 dagen verschil is niet heel schokkend. 
Succes! Groetjes Nina

Terug
Bovenaan