Help

<p><span style="color: rgba(44, 44, 44, 0.85098); font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13.5px; letter-spacing: 0.4399999976158142px; -webkit-text-size-adjust: auto; background-color: #f9f9f9;">Ik heb een paar dagen geleden seks gehad met mijn partner. Het was mijn eerste keer en toen ik begon te bloeden zijn we gestopt. Hij had geen condoom gebruikt, het was heel spontaan. We deden het om 5uur middernacht en hij is ongeveer om 9uur ‘s morgens de morning after pil gaan halen. Hij is niet in mij klaargekomen maar op mijn buik. Alleen ben ik bang dat er sperma in mij gekomen is en dat ik nu zwanger ben, want daarvoor hadden we voorspel, dus misschien is er sperma van dat in mij gekomen. Nu (2-3 dagen later) heb ik lichtjes bloedverlies, witverlies en mijn maag rommeld meer dan normaal. Kan dit innestelingsbloeding zijn? Of kan dit de bijwerking zijn van de morning after pil? Ik wil echt NIET zwanger geraken want ik ben nog maar een tiener. Wat denken jullie?</span></p>
 
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor. Dat bloeden is omdat het je eerste keer was en dat lichte bloedverlies enzo wat je nu hebt is zeer waarschijnlijk een bijwerking van die pil. Als je je toch zorgen blijft maken,  kun je altijd even langs je huisarts voor een gesprek of je belt de assistente voor meer informatie en geruststelling.  Hun hebben een geheimhoudingsplicht dus niemand anders komt het te weten als je daar geweest bent. 
 
 
Terug
Bovenaan