HELP

<p>Hoi hoi,</p><p>Ik moet ff me ei kwijt.</p><p>De afgelopen dagen drinkt mijn kleine man van 6 weken heel moeilijk. Nu zijn we gister erachter gekomen dat hij dus spruw heeft. Gister meteen begonnen met medicijnen en hij begon eindelijk weer zijn flesjes op te drinken. </p><p>Vandaag begon de dag goed met om 7 uur een flesje die hij weer goed had opgedronken. Om 11 wou ik weer een flesje geven daar had hij maar 20 cc van gedronken en is toen in slaap gevallen heb hem geprobeerd wakker te maken maar dat lukte niet dus heb ik om 12 weer geprobeerd nou je raad het al meneer had er geen zin in en is weer gaan slapen. Hij heeft tot 14:30 geslapen tussendoor heb ik echt alles geprobeerd om hem wakker te krijgen  voor een fles maar hij viel telkens weer in slaap. Nou ben ik van 14:30 tot 15;30 bezig geweest om zijn flesje naar binnen te krijgen (130 cc heeft hij gedronken). Ik heb hem toen 20 minuten laten uitbuiken en heb toen zijn medicijnen gegeven voor de spruw. Nou HIER KOMT HET DAN: NOG GEEN 5 MINUTEN LATER HEEFT HIJ ZOVEEL GESPUUGD DAT HET MET EEN DIKKE STRAAL ERUIT KWAM. IK BEN ZO GESCHOKKEN DAT IK ER VAN MOEST HUILEN. Ik weet nu echt niet zo goed wat ik hier mee aan moet. Hij is nu wel vrolijk en wakker. Moet ik de huisarts bellen of ben ik me nu aan het aanstellen??</p>
 
Als je je zorgen maakt, bel dan de huisarts. Je kunt gaan zitten piekeren, maar dat verbetert niks. Je kunt altijd even bellen! Misschien hebben ze een goeie tip voor je. 
 
Terug
Bovenaan