HELP!!!

<p style="text-align: left;">Hallo mede mama's,</p><p>Mijn dochter is nu 'n halfjaar. Ze heeft altijd goed door geslapen. Tot 'n 2 weken geleden.. Ze gaat met moeite slapen s'avonds. Moet echt 20 keer naar boven om der speentje te geven. Ze rolt alle kanten op in bed en is ontzettend wild. Iemand ervaring mee? Het is dood vermoeiend elke avond weer. Ik heb alles voor haar over maar ik wil voorkomen dat ze bij elke kik gaat denken mama komt wel. Maar die speen ik doe 'm in en 2 sec later is ie er weet uit. En als ik haar heen laat doen gaat 't van kwaad tot erger. Tips please? Elke avond dit gevecht is echt niet leuk. En is 'n fase of kan 't 'n sprongetje zijn? Groetjes!</p>

Oja en afgelopen nacht ben ik van half 3 tot 5 met haar bezig geweest om haar terug in slaap te krijgen. Ook nog nooit meegemaakt.. En om half 6 moest ik eruit om te gaan werken. 

Hallo.
Het zou idd  warmte kunnen zijn... ons zoontje is nu 2 en op zn kamer is nu 27gr 
En ik heb zn kamer raam gewoon dicht.. hij slaapt nu in een korte broek en thirt pyjama.
Als we gaan slapen voel ik zn lichaam nog even aan of het koud voelt bij zn beentjes zo ja dan trek ik hem lange broek aan en voel zn nekje aan of ie niet te warm heeft... 
Heeft ze een knuffeltje? Misschien vind ze het wel fijn en wat bij ons helpt wat ik eigelijk vanaf zijn geboorte doe is rustig liedje afspelen van de babyfoon... 

hee

ik heb even een vraagje 06-07-18 had ik de laatste pil in mijn stopweek ben ik niet ongesteld geworden maar ben ook nog een week langer gestopt met de pil in de hoop dat ik dan ong zou worden maar nog steeds niet heb 2 goedkope testen gedaan maar niet zwanger staat er maar waarschijnlijk ook wel te vroeg ik ga zaterdag me pil gewoon nemen maar voel me wel raar ik me buik ik weet het ff niet help wat kan ik het beste doen x

Thanks voor de reacties. Afgelopen nacht ging 't gelukkig wat beter. Ben 3 of 4 keer uit bed gemoeten maar speentje erin en sliep meteen weer. Vanmorgen heb ik idd 'n muziekje van de babyfoon aangelaten en ze heeft er nu 'n uurtje opzitten dus dat valt ook nog niet tegen.. Hoop dat 't snel weer over gaat. Liefs! 

Terug
Bovenaan