Help

<p>Hallo, </p><p> </p><p>Twee jaar geleden heb ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en daarbij is mijn eileider verwijdert. </p><p> </p><p>Twee weken geleden positief getest en gister is gebleken bij de gynaecoloog dat het helaas misse boel was. Er zat vocht (bloed?) In het vruchtzakje en het zakje was ook al helemaal verpulverd. </p><p>Omdat we aanstaande zondag op vakantie gaan naar egypte en ik nog wel enigzins een "leuke" vakantie wil hebben kon ik gisterenmiddag gelijk gecurrateerd worden. </p><p>Nu ben ik inmiddels thuis en heb ik enkele vragen waar ik gisteren niet gelijk antwoord heb gegeven. </p><p>Ik vloei nu alleen nog wondvocht lijkt... wanneer kan ik mijn menstruatie verwachten?</p><p>Na hoeveel dagen konden jullie weer zwemmen/in bad? Dit was na het vloeien vd curretage neem ik aan of na de menstruatie?</p><p>Wanneer hebben jullie weer gemeenschap gehad? Na eerste menstruatie??? </p>

Toen ik een curretage had ondergaan werd ik na ongeveer 6 weken weer ongesteld, gemeenschap en zwemmen of in bad gaan mocht volgens mij na 2 weken weer
anders bel je voor de zekerheid de gyn/ vk of huisarts toch op 

Ik heb vorig jaar 'n miskraam gehad maar geen curretage. Wel heb ik lang en flink gebloed. Menstruatie liet wel lang op zich wachten, ook pas na 6 weken zoiets.. In bad en zwemmen ben ik weer gaan doen toen 't bloeden helemaal over was. En gemeenschap ook. Wel heftig voor je :(! Even lekker op vakantie proberen te genieten,  en daarna met volle moed weer aan de gang ;). Liefs!

Ik heb een curetage gehad met 12 weken.
Ik mocht pas weer in bad en zwemmen nadat de bloeding was gestopt.
En kreeg naar 5 weken mijn menstruatie weer.

Wat vreselijk! Heel erg veel sterkte. 
Ik heb Eind Mei 22e om precies te zijn een miskraam gekregen. Wel is dit uit zichzelf afgestoten. Ik heb toen tot 29 mei gebloed ik ging zelf de 28e op vakantie gevraagd of ik gewoon mocht zwemmen en tampons mocht gebruiken maar dat was gelukkig geen probleem! 
Na 21 dagen ben ik weer echt ongesteld geworden en niet zo’n beetje ook heel veel 4/5 dagen lang. We mochten ook meteen weer proberen. Ondanks ik pcos heb ben ik zonder medicatie de eerste keer zwanger geworden. 
11 juni werd ik dus ongesteld en voelde dit keer duidelijk m’n eisprong! 3 juli had ik een positieve test in handen. Weer zonder medicatie! Super blij dus. Aankomende maandag eerste echo super spannend maar blijf wel positief! 
Ik hoop dat je hier wat aan hebt en zelf ook misschien meer postief kan worden. Alles kan dus! En ook best snel.
Liefs en heel veel sterkte x

Terug
Bovenaan