Help!!

<p>Hallo iedereen.</p><p>ik ben nu 2,5 week moeder van een prachtig jongetje. Sinds de geboorte gaf ik borstvoeding maar ben sinds afgelopen donderdag overgestapt naar flesvoeding want ik liep er heel erg tegen aan met de borst. Kreeg ook het idee dat hij niet genoeg binnen kreeg en mijn tepels begonnen zeer te doen. Gisteren had hij waarschijnlijk veel last van krampen waardoor hij niet in slaap te krijgen was (1uur tot 1,5uur later) of helemaal niet. Als hij al sliep dan melde hij zich na 2 uur weer door veel te huilen en maakt hij lichte zoek bewegingen. Ik denk als troost omdat hij dan kramp heeft. We rekken het dan met een speentje tot de 3uur voor de volgende voeding. Kan dit kwaad en wie ervaarbaar her ook zo </p>
 
Doe je voeden op verzoek of om de 3 uur? Ons zoontje is 3 weken en wij voeden op verzoek na de kraamweek. Ik geef bv maar de laatste voeding doen we 1 flesje kv (om het voor mij iets dragelijker te maken). Toen wij om de 3 uur voedde kwam hij ook echt rond deze tijd. Nu we voeden op verzoek merk ik dat hij overdag soms om de 2 a 3 uur komt maar in de nacht laat hij er soms 4 of 4 uur tussen. Misschien zou je dat ook eens kunnen proberen? Ik let er gewoon op dat hij minimaal 6 voedingen per dag krijgt maar tot nu toe is dit altijd nog 7 voedingen geweest.
 
Het ging vandaag goed. Heb het op verzoek gedaan. Alleen heeft hij om 21uur voeding gehad en vlak daarna begon hij weer te krijsen. Tot nu toe. Nu weet ik dat dit S’avonds altijd het geval is. Net of hij dan altijd krampen heeft. Lijkt me namelijk stug dat hij al weer honger heeft.
 
Terug
Bovenaan