help!!!

hallo dames.

ik baal daar zo van een vriendin van me die vertelt me net dat ze zwanger is. ik vind het leuk voor haar maar ik ben al een maandt bezig om zwanger teworden en daar kan ik niet tegen. en het was haar bedoel helemaal niet, is 1 keer de pil vergeten en bingo was het. waarom gebeurt dat niet bij mij ik wil ook zwanger worden. ik heb wel een dikke buik en me buik is hard en ik ben soms misselijk ik moet over 2 weken ongesteld worden, dus duim voor me dat ik niet zwanger ben.
kan ik al zwanger zijn met een dikke buik en beetje misselijk heb wel vaak hoofdpijn help!!!!

kussie chica

kussie

Hoi Chica,

Ik ben al bijna 15 maanden bezig en mijn vriendin is ook zwanger. Er is niemand die ik het meer gun dan mijn vriendin!! Probeer blij te zijn voor haar, en praat er samen over dat zal je misschien ook wel goed doen. Ik snap best dat je het oneerlijk vind maar zo is het leven !! Onze tijd komt nog. En alle steun die je haar geeft zul je zeker terugkrijgen. Succes.
-x- Angela

Hoi Chica, dat is zeer pijnlijk en enorm vervelend voor je. Wij waren al 17 maanden bezig toen mijn zusje (3 jaar jonger) ineens na 2 maanden al zwanger was ! Ik was WOEDEND ! op alles en iedereen. nu is mijn zusje 13 weken en raad eens ???? ik 5 weken !!!! dus kop op GEEF de moed niet op !!!! wie weet ben je dadelijk wel SAMEN zwanger.
Veel succes ermee !!!! liefs Abby

Wil je nou wel of niet zwanger worden?

"ik heb wel een dikke buik en me buik is hard en ik ben soms misselijk ik moet over 2 weken ongesteld worden, dus duim voor me dat ik NIET zwanger ben."

Het is inderdaad vervelend dat anderen wel zwanger raken en jij niet, maar wees even reëel. Je bent pas 1 maand bezig! Een wonder hoor als het de eerste keer gelijk lukt.

Succes meid en wees blij voor je vriendin.

Terug
Bovenaan