HELP

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hoi allemaal,</span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">afgelopen zondag heb ik mijn eisprong gehad. Nu heb ik, sorry zo vroeg op de ochtend, als ik mezelf bevrediging dat ik daarna steken/pijn krijg in buik en onderrug. Wat betekent dit? </span></p>
 
Misschien door het samentrekken van de baarmoeder? Is normaal hoor, ook als je niet zwanger bent. Maar als je er zo mee zit, zou ik de huisarts even vragen :)
 
Ik heb vorige week eisprong gehad en had dit voorheen nooit. Word vandaag door gynaecoloog gebeld, om te kinken of ik zeker een eisprong gehad heb (heb ik al gezien met testen). Dus misschien zegt zij ook iets over een eventuele zwangerschap. Ik heb PCOS dus vanwege med een groot ei vorige inwendige echo gehad. Ziekenhuis staat dus iets dichterbij dan dokter op dit moment. 
 
Terug
Bovenaan