help

hallo ik ben nieuw hier en heb een rare vraag, wij zijn sind februari bezig, tot niet toe niet gelukt, jammer maar nog niet hopeloos, een vraagje als we vrijen en mijn vriend komt klaar in mij, dan verlies ik gelijk of later zijn zaadjes, is dit normaal of niet wie kan mij uit deze questie helpen???
 
Hi Franka,
het is normaal dat je een beetje sperma verliest, er is immers maar 1 zaad nodig om zwanger te worden...ikzelf snap wat je bedoelt, ik verlies ook sperma en ik moet vrijwel na het vrijen meestal plassen dus dan heb ik ook het gevoel dat alles er uit loopt!!! Daarom moet je na het vrijen ff een tijdje blijven liggen!!! Ik hoop dat je hier wat aan hebt....groetjes sonja
 
Misschien een rare opmerking, maar probeer op het moment van de zaadlozing jezelf open te zetten, net of je je laatste druppel urine wil verliezen, zoiets.
vlak na de zaadlozing jezelf proberen te sluiten door net te doen of je een plas moet ophouden. doe dit eens op je rug met een spiegel en je ziet heel goed hoe je dan moet doen. zo heb je een spierbeheersing met een naar binnenwerkende beweging. blijf daarna wel even op je rug liggen met de spieren aangespannen. zo "lek"je minder.
 
misschien een is het toeval of niet maar ik heb vorige maand steeds na het vrijen met me benen in de lucht gezeten een minuut of 15 en bij mij heeft het geholpen ben nu 5 weken zwanger
 
Terug
Bovenaan