help

hallo meiden,

ik ben nu 2 maanden gestopt met de pil. mijn vorige cyclus was 30 dagen. Ik zit nu in mijn tweede cyclus. En al op de 39ste dag. Ik ben niet misselijk, heb alleen een raar gevoel in mijn buik. Het gevoel van beginnende ong. alleen..... dat heb ik al 4 dagen. Ik denk iedere keer dat ik ddan toch ong. wordt maar dan is het niets. Wie kan mijn helpen en zegge wat het zou kunnen zijn.

anoniempje
ps. test van maandag was negatief!!!!
 
Kan je geen antwoord hierop geven, want ik heb hetzelfde. Zijn nu een halfjaar bezig. Ik heb tot nu toe altijd een regelmatige cyclus gehad, tot op de dag af.(24 dagen) Nu ben ik daar 4 dagen overheen. Ik heb 2 tests gedaan, maar beide negatief. Heb wel heel de dag pijn in mijn buik, net of ik ong. moet worden. Ben ook moe en lusteloos.
 
hallo,
Het gevoel alsof je ongesteld moet worden kun je wel hebben als je zwanger bent. Heb ik al van een aantal mensen gehoord. Kan ook wel 1 a 2 weken aanhouden volgens mij. Als ik jou was zou ik de test over een paar dagen nog 'ns herhalen, valt niet mee natuurlijk want wachten duurt lang, eigenlijk té lang!
In ieder geval heel veel sucses!
groeten Anne
 
HOI!

Idd, het gevoel van een zeurende ongi pijn kán een symptoom zijn. Ik had dat bij mijn eerste zwangerschap.
Maar hoop nog niet al te zeer. Wij gaan nu voor de tweede, en de eerste maand na de pil heb ik wéken dat zeurende gevoel gehad. Ik wist zeker dat ik zwanger was. Na 3 negatieve testen werd ik op dag 39 alsnog ongi....
Nu heb ik het gevoel weer, en stiekum hoop ik.........

Ik zou de test over een paar dagen herhalen, misschien zitten er nu nog niet genoeg hormonen in je urine.
Het is wel vreselijk spannend hé???
Heeeeeel veel succes, ik hoop voor je dat het zo mag zijn!

Liefs, Jaine
 
Terug
Bovenaan