Help!

Hoi dames,

Ik had even een paar vragen.. Ik heb de laatste paar dagen best wel last van mijn buik soms wat krampjes. en mijn temp is rond de 37 graden. Verder heb ik een opgeblazen gevoel. Heeft iemand enig idee wat dit betekent???

Ik voel me anders dan anders. Om het zo maar te zeggen en mijn Nod is rond de 17de van deze maand. Als het goed is.. Soms schuift het weleens.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

liefs
pat
 
Hoi Pat,
Ik herken helemaal wat je hier verteld. Je weet niet waar het vandaan komt en kan het niet plaatsen bij jezelf. Ik heb ook al een paar weken het gevoel wat jij beschrijft, net een opgeblazen pad, zo voelde ik me.
Ik wil je echt niet ontmoedigen maar ik ben gisteren wel ongi geworden. Ik zeg dit ook omdat je er voor je gevoel rekening mee moet houden dat het niks te betekenen heeft. Ik had stiekem toch ook wel het gevoel van zwangerschapskwaaltjes.
Nou meid, ik hoop dat het bij jou wel zwangerschapskwaaltjes zijn!!!

Succes!!!

Liefs, Ank
 
Hoi Ank,

Ik weet dat ik daar ook altijd rekening mee moet houden, maar deze maand is het gewoon echt anders...

Ik voel me ook echt heel anders.. En dat is gewoon raar.

Zo het dan toch zo zijn??

liefs
pat
 
Hoi Pat,

Ook ik heb mijn NOD de 17e, en ik hoop natuurlijk dat ze wegblijven en die van jou ook.

Ik heb sinds gisteren last van brandend maagzuur en rare buikpijn (niet echt pijn maar raar) rechts van mijn navel. Erg vreemd heb dit nog nooit gevoeld. Pijnlijke tepels maar niet misselijk ofzo.
Ik hoop dat het positief allemaal zal zijn maar hou er ook rekening mee dat het allemaal afkickverschijnselen zijn van de pil. Dit is pas mijn 2e cycles. 1e cyclus voelde gewoon anders, maar ja....

Zullen we elkaar op de hoogte houden?

Succes.
Rikkie
 
Hoi Rikkie,

Ja dat doen we en ik had gisteren ook heel erg last van mijn buik, maar dan aan de linkerkant en ook een soort van maagzuur. Ik hoop maar dat het goed uitpakt!

Hou je me op de hoogte??

liefs,
pat
 
Terug
Bovenaan