help!!!!

Hoi allemaal,

Ik heb een probleem en wil jullie om raad vragen... Ik heb een onregelm cycles 30-34 dgn en een van zelfs 63 dgn. Ben sept 2003 gestopt met de pil. Nu ben ik 25 mrt voor het laatst ongi geweest (dat was de eerste dag van mijn ongesteldheid dus). Nu nog steeds niet ongi geworden en zit dus op dag 80!!! Mijn laatste test heb ik 15 dgn geleden gedaan en was negatief... Mijn HA zegt dat deze testen heel gevoelig zijn en volgens hem ben ik dus niet zwanger. En ik lees welleens op dit forum dat sommige testen juist neit gevoelig zijn!! Ik heb al weken het gevoel dat ik ongi moet worden krampen in mijn buik en gevoelige borsten. Mijn urine is ook veel donkerder dan anders (komt misschien door foliumzuur??). Wat moet ik doen ik ben dus 2 wk geleden bij de HA geweest. Zal ik weer bellen en vragen we eventueel doorgestuurd kan worden. Hij vind ook dat we nog niet heel lang bezig zijn. Hij zegt dat 1 jaar heel normaal is... En ik snap wel dat zo kan zijn, maar met zon onregelm cycles valt dat niet altijd mee!! Misschien moet ik een bloedtest doen. Die testen zijn ook duur!!! Bedankt dat jullie mijn bericht hebben gelezen en ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen.
BEDANKT ALVAST.

Liefs Lieke
 
Hallo Lieke,

Dat is inderdaad erg vervelend zeg, als je zo'n onregelmatige cyclus hebt! Als je meer zekerheid wilt, zou ik zeker terug gaan naar de huisarts en vragen om een verwijzing. Al is het maar dat je zelf meer duidelijkheid krijgt. Wanneer daar ook geconstateerd wordt dat je niet zwanger bent, vertrouw je de volgende keer misschien meer op een zwangerschapstest.
Veel succes in ieder geval,
Groeten Puck
 
Hoi Lieke,

Als ik jou was zou ik een verwijsbrief eisen van je ha, of anders zelf naar het ziekenhuis bellen en een afspraak maken bij de gyn ,want dit is heel vervelend! Ik werd na het stoppen van de pil in juni vorig jaar 5 maanden niet ongi en bleef daarna ook nog las houden van onregelmatige en lange cycles. Inmiddels loop ik bij de gyn en nu blijkt dat ik helemaal geen eisprong heb, dus ik ben blij dat ik dat nu weet. Heb vorige week mijn eerste kuur clomid gehad en hoop nu eindelijk een eisprong te krijgen!

Veel succes liefs moi xxx
 
ik weet niet of het echt zo is maar jou huisarts klinkt als een zak mij ha is veel betrokkener en na mijn miskraam van zeven weken zei ze ook bel gerust met vragen of andere dingen help je meteen. dus ik zou inderdaad net als moi een verwijsbrief eisen.
groetjes tijger
 
Terug
Bovenaan